Дайджест січня: новини зі світу моди, які ви могли пропустити

Коротко про головне

Кутюрний тиждень моди в Парижі, Наомі Кемпбелл із жакетом Litkovska, Дженніфер Лопес у весільній сукні Frolov, повернення подкастів Ксенії Шнайдер та запуск в Україні унікального маркетплейса для пошуку стилістів — про ці та інші модні новини розповідаємо в нашому щомісячному дайджесті, який зібрала шеф-редакторка ELLE.UA Світлана Кравченко.

З другої половини січня увага світової fashion-спільноти прикута до модних марафонів, які стартували з Тижнів чоловічої моди в Мілані (12–16 січня) і Парижі (16–24 січня). Найбільш очікуваним традиційно став Паризький тиждень високої моди (22–25 січня), під час якого свої колекції представили 30 брендів, серед них — Chanel (відправною точкою для вираження haute couture Віржіні Віар став балет); Schiaparelli (роздуми Деніела Розберрі про співіснування сучасних технологій та високої моди трансформувалися у сукню та «дитину» з мікрочіпів, мобільних телефонів та інших гаджетів); Valentino (П`єрпаоло Піччолі продемонстрував міцний зв`язок сьогодення та майбутнього); Maison Margiela (джерелом натхнення для Джона Гальяно послугували світлини Брассаї — угорсько-французького фотографа, який відтворював міське життя Парижу у першій половині XX століття); Fendi (Кім Джонс використав як джерело натхнення футуристичні підходи Карла Лагерфельда); Jean Paul Gaultier x Simone Rocha (Сімона Роша вдало зміксувала ДНК двох брендів).

Chanel HC SS`24

Schiaparelli HC SS`24

Christian Dior HC SS`24

Jean Paul Gaultier x Simone Rocha HC S`24

Maison Margiela HC SS`24

Valentino HC SS`24

Fendi HC SS`24

Вік — тільки цифра. Про це вкотре нам усім нагадав Saint Laurent своєю новою рекламною кампанією весна-літо — 2024, головною зіркою якої стала легенда світової соул- та джазової музики Даяна Росс. У новому амплуа багаторазова володарка премій «Ґреммі» та «Золотий глобус» постала напередодні свого 80-річчя, яке вона відсвяткує вже в березні. З модним домом Даяну пов’язують довгі та теплі стосунки: у 80-х співачка товаришувала із самим Івом Сен-Лораном, відвідувала його паризькі покази та знімалася в його творіннях для світових журналів.

Даяна Росс у новій рекламній кампанії Saint Laurent

Італійський модний дім Moschino оголосив про призначення нового креативного директора. Ним став Адріан Аппіолаза, який упродовж 10 років працював дизайнером жіночої лінії Loewe, а до цього створював жіночі колекції у Chloé під керівництвом Клер Вейт Келлер. Наступник Давіда Ренне, який помер минулого листопада, Адріан Аппіолаза вестиме жіночу і чоловічу лінії, а також лінію аксесуарів Moschino. Першу роботу новий креативний директор представить вже у лютому під час Міланського тижня моди.

«Список творінь Франко Москіно, які увійшли в історію моди, майже нескінченний. Суть його таланту для мене полягає в тому, щоб жити у свій час. Свою місію він виконував із вартою заздрості легкістю, відкриваючи кожному з нас вікно, щоб по-своєму уявити майбутнє. Я глибоко вдячний Массімо Ферретті за те, що він дав мені доступ до світу Moschino. А також дозволив увійти в Дім, стіни якого випромінюють історію, яку я хочу почути. Я готовий перенести Дім у нову главу — з театральним відтінком, у чистому стилі Moschino», — поділився емоціями від нового призначення Адріан Аппіолаза.

Адріан Аппіолаза, новий креативний директор Moschino

Тільки два тижні тому стало відомо, що Лана Дель Рей стала головною валентинкою колекції Skims, присвяченій Дню святого Валентина. На світлинах, зроблених Надією Лі Коен, зірка демонструвала білизну, сорочки для сну та домашній одяг, що доповнені різноманітними романтичними деталями: бантами, мереживом і візерунками у вигляді сердець. І от днями стало відомо, що колекція стала хітом для бренду. Відповідно до звіту, опублікованого Launchmetrics, оголошення лауреата «Ґреммі» про статус посла зібрало 13,7 мільйона доларів медіавпливу (MIV) за чотири дні, а власний пост Дель Рей в Instagram приніс Skims понад 4 мільйони доларів. Можете точно сказати одне: бізнес-чуття Кім Кардаш’ян знову спрацювало на всі сто!

Лана Дель Рей у новій рекламній кампанії Skims

Італійський бренд Prada представив екологічну колекцію Re-Nylon, обравши головними героями рекламної кампанії відомих екоактивістів Емму Вотсон і Бенедикта Камбербетча. Лінійка одягу покликана нагадати про глобальну ідею бренду — співпрацю Prada з ЮНЕСКО в галузі збереження океану. До колекції увійшли аксесуари та одяг для чоловіків і жінок, виконані з інноваційного матеріалу Econyl. Ця тканина є регенерованим нейлоном, вона створена шляхом перероблення й очищення пластику, зібраного в океані та на звалищах, а також відходів текстильного волокна з усього світу.

Емма Вотсон у новій рекламній кампанії Prada

Бенедикт Камбербетч у новій рекламній кампанії Prada

Британська супермодель і справжня ікона стилю 90-х Наомі Кемпбелл стала обличчям нової fashion-зйомки для березневого випуску ELLE UK. На одній зі світлин знаменитість позує у пишній чорній сукні, тримаючи в руках жакет від українського бренду Litkovska з колекції весна-літо — 2024. 

Наомі Кемпбелл для британського ELLE

Дженніфер Лопес презентувала новий кліп на пісню Can`t Get Enough, у якому 54-річна співачка зʼявилася у весільній сукні українського бренду FROLOV. Біла корсетна сукня з характерними для бренду вирізами у формі сердець вперше була представлена цього року в колекції FROLOV сезону осінь-зима — 2023/24 під час Тижня моди в Лондоні. 

Дженніфер Лопес у сукні українського бренду FROLOV

В Україні запрацював перший унікальний маркетплейс для пошуку стилістів — MUSH, що має на меті кардинально вплинути на ринок сфери послуг. Місія проєкту — зробити пошук персонального стиліста таким простим та доступним, як і оренда готелю для своєї подорожі. Сервіс пропонує безліч послуг: розбір гардероба та створення готових образів на щодень, шопінг-супровід з економією часу у магазині, підбір вбрання на подію, створення тематичної капсули, консультацію зі стилістом, стайлінг-знімання тощо. За допомогою MUSH можна записатися на обрану послугу як в офлайн-, так і в онлайн- форматі.

Авторський подкаст «Нелегка промисловість» дизайнерки та засновниці однойменного бренду Ксенії Шнайдер після майже дворічної паузи нарешті повернувся! Подкаст присвячений історіям успіхів та невдач працівників легкої промисловості та моди. Герої в інтерв’ю діляться тим, про що не пишуть у глянцевих медіа, а розповідають психологам або тільки найближчим друзям. У першому епізоді другого сезону гостем Ксенії Шнайдер став дизайнер Іван Фролов, який відверто розповів про шлях бренду свого бренду Frolov: від аматорських починань до світового визнання.

Ксенія Шнайдер, співзасновниця та креативна директорка KSENIASCHNAIDER

+1 до якісних українських подкастів! Піарниця, комунікаційниця та авторка першого телеграм-каналу про українські бренди Наталі Чуловська запустила авторський подкаст «Менторка укр брендів», зосереджений на розмовах з творцями української моди. У кожному епізоді розкривається реальний досвід підприємців. Власники брендів діляться своїми методами подолання проблем, з якими вони стикаються в роботі, розкривають вдалі та не дуже кейси та бізнес-рішення. Гостею першого епізоду стала Діана Сидунчак, співзасновниця українського масмаркет-бренду родом із Закарпаття diadia, другого — Аліна Качоровська, креативна та генеральна директорка бренду взуття та одягу Kachorovska. Нові епізоди подкасту «Менторка укр брендів» виходитимуть що два тижні на основних аудіоплатформах: Apple Podcasts і Spotify.

Аліна Качоровська в подкасті «Менторки укр брендів»

Чудові новини від престижної премії Carpet Design Awards, де в категорії «сталий розвиток» перемогу здобула українська майстерня вовняних виробів Gushka (з килимом із колекції «Ліс»). За версією CDA, переможці премії вважаються винятковими прикладами в індустрії, які вміло поєднують дизайн, якість та ремесло. Окрім таких критеріїв відбору, як дизайн, концепція, матеріал, виконання, структура та якість, журі також звертає увагу на аспекти сталого розвитку та брендингу. Цьогоріч премія ставила за ціль показати необхідність інтеграції  інноваційних підходів, використання високоякісних матеріалів та популяризації крафтового підходу в дизайні на міжнародному рівні. 

Килим Gushka з колекції «Ліс»

Український фешн-стартап SPOGAD був ексклюзивно представлений серед 9 французьких сталих брендів у Printemps Haussmann Paris (головна люксова фешн- та дизайн-галерея загальною площею у 90 000 кв. м, розташована у центрі Парижу на історичному бульварі Осман). Це єдиний український бренд, який мав можливість опинитися у Fashion Green Room — концептуальному просторі локальної та сталої моди від Fashion Green Hub, асоціації модних і текстильних компаній, які працюють за сталими та циркулярними принципами. SPOGAD — перший у Європі стійкий, циркулярний та повільний модний стартап аксесуарів зі 100% локально переробленого пластику. Наразі представлений двома колекціями — постійною колекцією сумок-спогадів Spomyn та лімітованою лінійкою прикрас Zdyvo.

Сумка SPOGAD

Український бренд byMe відмовився від використання натуральної шкіри в одязі, аксесуарах та взутті. Рішення спрямоване на етичне ставлення до тварин та більш свідомий підхід до виробництва. Зобов’язання про відмову від натуральної шкіри було підтримано зоозахисною організацією UAnimals та підтверджено двостороннім підписанням Меморандуму про співпрацю. Замість матеріалів з натуральної шкіри в byMe перейшли на екошкіру та екозамшу високої якості. До першої екоколекції взуття увійшли туфлі на стійких підборах, балетки молочного та червоного відтінків, клоги та кеди. 

Кеди byMe

Реклама

Популярні матеріали

Як упоратися зі страхом самотності, який з'явився під час війни...


Геноцид 1944 року та анексія Кримського ханства у XVIII столітті:...


Перше інтерв'ю автора Telegram-каналу «Николаевский Ванёк»


Читайте також
Популярні матеріали