Дженніфер Лопес вийшла заміж у сукні українського бренду

Приголомшливий образ

Дженніфер Лопес презентувала новий кліп на пісню Can`t Get Enough, у якому 54-річна співачка зʼявляється у весільній сукні українського бренду FROLOV. Пісня увійде до першого за 10 років альбому зірки This Is Me... Now, прем`єра якого відбудеться вже 16 лютого.

Біла корсетна сукня з характерними для бренду вирізами у формі сердець вперше була представлена цього року в колекції FROLOV сезону осінь-зима — 2023/24 під час Тижня моди в Лондоні. 

«Я завжди мріяв одягнути Дженніфер Лопес у сукню FROLOV. Але одночасно дуже хотілося, щоб для цього був якийсь особливий привід, особливий момент. У це складно повірити, проте зрештою так і сталося», — зізнається засновник та креативний директор FROLOV Іван Фролов.

Сукня була зарезервована стилістами Джей Ло одразу ж після показу Song to Song на Тижні моди у Лондоні. 

«Сукня для Дженніфер унікальна, вона досі існує в єдиному екземплярі, має два знакові вирізи FROLOV у формі серця та оздоблена великою кількістю ручної вишивки кристалами», — додає дизайнер.

Одяг від українських брендів уже давно вийшов за межі батьківщини та прикрашає гардероби світових зірок. Бейонсе, Кендалл Дженнер, Белла і Джіджі Хадід, Дуа Ліпа, Гейлі Бібер, Роузі Гантінгтон-Вайтлі, Ріта Ора, Кая Гербер, Мадонна — усі вони вже оцінили українські креатив і якість. Про 10 найкращих образів світових знаменитостей від українських брендів читайте у нашому матеріалі за посиланням.


Реклама

Популярні матеріали

Шукайте свіжий випуск ELLE Decoration


10 трендових манікюрів для коротких нігтів на весну 2024 року...


Стилістка Марина Мартинів запустила платформу FÉMATCH для пошуку...


Читайте також
Популярні матеріали