Особистий бренд та війна: як і про що говорити експертам у соцмережах?

Розповідає спеціалістка із просування особистих брендів експертів Катя Бахаджаті

Особистий бренд — важливий. Особливо зараз, коли сила особистості, її цінності та прояви формують основу для побудови будь-яких взаємин.

За останній місяць в агентстві почастішали запити на створення стратегії та супровід особистого бренду в соцмережах. Особливо надихає те, що це запити від експертів з України, які відновлюють/змінюють формат бізнесу тут або ж починають вибудовувати його за кордоном.

Як зараз комунікувати у публічному полі правильно та без репутаційних ризиків? Залишаю свої спостереження після консультацій з експертами із різних сфер діяльності з початку війни.

Insragram: @charlotteemilysanders

Говорити про благодійність — це нормально

Якщо ваш бізнес або ви перераховуєте частину доходу на військові потреби, не соромтеся ділитися про це в соцмережах. Знаю, багато хто до цього не звик, а до повномасштабної війни волів вести благодійну діяльність тихо.

Транслювати допомогу у своїх каналах комунікації — це новий вид соціальної відповідальності. Так ви нагадуєте іншим, що не слід припиняти перераховувати гроші на потреби ЗСУ, фондам та волонтерам, адже війна триває.

Найважливіше при поданні таких новин — щирість ваших дій.

А до «тихих донатів» завжди можна повернутися відразу після перемоги.

Instagram: @zinafashionvibe

Завжди перевіряйте інформацію перед її поширенням

Перше правило інформаційної війни — перевірити ще раз матеріали, якими хочете поділитися від свого імені. Так, це було актуально і до війни, але тоді ми не споживали контент у такій величезній кількості, як зараз.

Пам`ятайте: ви несете відповідальність за кожне поширення, і неперевірена інформація може зіпсувати вашу репутацію. Перед поширенням спробуйте витратити 5 хвилин для верифікації.

Instagram: @carodaur

Будьте інфлюенсером для своїх співробітників

На жаль, про це зараз забувають власники компаній та топменеджери, відновлюючи роботу бізнесу. Розповім нещодавній приклад у своїй консультації: СЕО компанії, що спеціалізується на консалтингу, взяв курс на вихід до Європи. Типова ситуація. Але про що говорити в соцмережах і в медіа, якщо поки що фундаментальних розповідей немає? Відсоток зовнішньої активності особистого бренду буде тимчасово невеликим, але ми визначили, що сила клієнта — у внутрішніх комунікаціях.

Так, спілкування з вашим колективом — це теж про особистий бренд. Ваша мета — не лише залучити потенційних клієнтів, а й утримати колектив, коли команда у турбулентності.

Instagram: @lissyroddyy

Залишайтесь інфлюенсером для своєї команди. Підтримуйте оптимістичний настрій співробітників, постарайтеся розвіяти їхні тривоги та не втрачайте спілкування з колективом, навіть якщо зараз занурені у фундаментальні завдання.

Саме час згадати про корпоративні листи, але спростити їх до меседжів «простими словами», наприклад, у тому ж Telegram-чаті.

Instagram: @pernilleteisbaek

Продовжуйте вести експертний блог

Як би це не звучало, але ми вже навчилися жити у війну. Це означає, що знання та навички більшості експертів залишаються актуальними. І якщо ви входите до цієї категорії, то будь ласка, продовжуйте вести блог і ділитися своїм експертним контентом у соцмережах.

Особливо висока потреба зараз у таких експертних сторінках, як викладачі іноземних мов, фінансові та політичні аналітики, психологи, лікарі різних напрямків, юристи різних практик, фітнес-тренери, нутриціологи, дієтологи. Список, звичайно, не повний.

У плануванні контенту сфокусуйтеся на інформативних та корисних публікаціях, і рідше — на тих, які продають. Упевнена, у кожного експерта у зв`язку з війною виникли актуальні теми: розкрийте їх.

І не відкладайте ведення профілю на час після перемоги. Коли настане перемога, вам більше довірятимуть, адже ви — той самий експерт, який не чекав кращих часів, а був інформативно корисним під час кризи.

Instagram: @oliviafaeh

Що робити із life-контентом?

Публікувати. Це нормально — ділитися своїм життям під час війни Відкритість в особистому блозі завжди була і є головною для власного бренду. Щоб витримати екологічний баланс у нинішньому інфополі, особливо важливо слухатися свого внутрішнього редактора. Елементарна перевірка — відповідь самому собі на запитання: «А як би я поставилася до контенту, якби побачила його у стрічці?» І, до речі, ще жодна чашка кави в Stories або відео на тлі моря не зменшили любов до рідної країни.

Визначте комфортний для вас відсоток інформування аудиторії про реалії війни та загальну ситуацію в Україні. Поки війна не закінчилася, це глобально важливо на світовому рівні.

Не забувайте, що кожен український експерт є амбасадором нашої країни, за сміливістю якої спостерігає весь світ.

Розкажіть світові про себе.

Instagram: @leiasfez


Реклама

Популярні матеріали

ELLE Україна презентує номер, присвячений штучному інтелекту...


Реформатор нового часу: історія дизайнера Людовика де...


Дева Кассель — нова міжнародна амбасадорка Dior


Читайте також
Популярні матеріали