Beauty-простори залишаються місцем сили для кожної українки. Ми маємо знаходити сили в першу чергу заради себе і підтримувати свій моральний стан всіма методами, які допомагають відновити ментальний баланс.
Це відомий факт, що українські дівчата дуже красиві, а бренд Backstage Beauty&Refresh має за мету розкрити красу українок ще глибше, акцентувати на важливості внутрішнього стану кожної українки й на тому, що може його покращити в теперішніх реаліях.
Фотограф Міша Кот
Наразі всередині мережі Backstage Beauty&Refresh хочуть бачити більше українських beauty-брендів у ролі партнерів, знайомити світ з найкращими марками, створеними в нашій країні.
Саме тому вони планують зробити окрему полицю, присвячену українським beauty-брендам косметики, парфумерії, різноманітної української продукції, яка зараз набирає все більше популярності серед клієнтів.
Що для вас UA BEAUTY POWER?
Анна Шакола
Українка — це завжди надбання як в українській родині, так і в міжнародній іноземній історії. Українки прикрашали родові дерева королівських сімей Великобританії, Швеції, Німеччини, Франції тощо. Вони завжди несли здорову кров і неймовірну красу.
Зараз, під час війни, весь світ відмітив, що українці — це неймовірно красива нація.
Краса, звичайно, починається з нашої душі, але вона проявляється у таких візуальних дрібницях у зовнішньому вигляді, як манікюр, брови, чиста шкіра і просто охайність людини. Неважливо, який у тебе фінансовий статус. Українка завжди несе з собою нашу традицію бути красивими попри все. Це наші стародавні надбання — чаклунські, відьомські. Мені здається, що це ще з трипільської культури, коли в нас був матріархат і культури богині матері, але, можливо, це фантазія. Проте навіть сьогодні, під час поляризації, глобалізації гендерної рівності українки виділяються з-поміж усіх жінок усіх країн своєю витонченістю та красою.
Я думаю, секрет у тому, що ми любимо і поважаємо себе та несемо цю красу як нашу непереможну силу.
Валерія Ковальська
У мене так багато натхнення зараз, і я вдячна команді мережі салонів BACKSTAGE Beauty&Refresh за організацію подібних проєктів. Як мені здається, на даному етапі це дуже необхідний і дієвий механізм підтримки морального духу українців і бізнесу один одного.
І оскільки ми всі перебуваємо зараз у досить тривалому стресовому стані та періодичних емоційних гойдалках, наше завдання — підтримувати цю сферу й індустрію краси, в якій ми працюємо, економічно та іншими методами.
На мою особисту думку, проєкт UA BEAUTY POWER — це ще один вид психологічної терапії, повернення себе до життя: beauty-ритуали, пошук нових образів, догляд за собою, своїм волоссям, тілом, нігтями та своїм зовнішнім виглядом в цілому.
Це дає нашому мозку відчуття повернення до життя, хоч ілюзорно, але прибирає на деякий час ту тривожність через війну і через все, що відбувається у світі.
Перебуваючи навіть якийсь час в Нью-Йорку, я можу з гордістю сказати, що Україна у сфері fashion, beauty і в багатьох інших галузях заслуговує на неймовірний промоушн. Український сервіс та наші українські фахівці просто неймовірно професійні, і я дуже пишаюся цим та людьми, з якими співпрацюю і якими надихаюся.
Аліна Качаровська
Щодня, коли я іду вулицями нашого міста, я помічаю стільки красивих людей — українці просто надзвичайно красиві! І це не штучна краса і не результат якогось екстравагантного макіяжу, а краса від внутрішнього сяйва і сили українців.
І я думаю, що це трапилось з мільйонами людей в Україні після всього, що ми пережили і переживаємо зараз. Це як очищення, яке призводить до духовної краси і проявляється в красі зовнішній. І в цьому для мене і є UA BEAUTY POWER.
Над новим кампейном і концепцією проєкту UA Beauty Power працювали:
Фото: Міша Кот і Іра Тітенко
Етнічний образ був створений українською командою партнерів:
Make-up та зачіска: Backstage Beauty&Refresh
Організація зйомки: Melnykova Agency
Взуття на моделі: бренд Kacharovska
Сукня та пояс на моделі: Valery Kovalska
Лемківські кривульки та манжети: Etnocode