Нове життя для вживаного одягу: магазин «Ласка» запустив екосвідомий проєкт для компаній

Разом із креативною агенцією Bickerstaff.356
 

Благодійний магазин «Ласка» та креативна агенція Bickerstaff.356 запустили екосвідомий проєкт для бізнесів та їхніх команд. Вони створили Laska Upcycle Merch — мерч з одягу, який раніше використовували.   

Компанія може замовити власну партію мерча — тоді «Ласка» разом із Printostan нанесуть логотипи бренду фарбою на водній основі (вона найбільш безпечна для довкілля) на худі, світшоти й футболки.

До проєкту долучилося понад 20 компаній: Adje ProdBuro, KAMA, Планета Кіно, Comfy, 2332, IAMIDEA, Косатка, NO STARS, ESSE HOUSE, LIMELITE, Chicco, Sheriff, AJAX, Veganistan Brat, Jacuzzi, Burger farm, Banda, illuminator, LT15, Twiga, Україна без сміття та Bickerstaff.734. 

Окрема важлива частина проєкту — це робота і підтримка заради великої ідеї. Продакшн-бюро Adje разом із режисером Євгеном Гожейшим створили комедійний дачний мюзикл для промо, сайт розробила студія Ribs, а фотосесію першого дропу мерча створила фотографка Таня Нікітіна.

Реклама

Популярные материалы

5 правил, дотримання яких не дасть збожеволіти від того, що...


Відродження України: як розвиватиметься українська культура...


Найважливіші продукти на сніданок, якщо обід та вечеря не...


Читайте також
Популярні матеріали