7 книжок про монетизацію талантів і знань

Знання, що допоможуть розвиватися

Чи чули ви про синдром самозванки? А про ефект Даннінга-Крюгера? Все це болючі теми для тих, хто має чудові знання та навички, але не отримує належного визнання своїх компетенцій, зокрема грошового. Є дві причини такого прикрого стану речей: або ви занадто невпевнені у собі, або вам не вистачає вміння «продавати» себе. Разом із національною книжковою платформою Yakaboo пропонуємо добірку, яка допоможе вам монетизувати ваші таланти.

«Чемні дівчата не сидять у просторих кабінетах», Лоїс Френкел

Синдром самозванки — найгірший ворог жінок, які працюють. Їм здається, що вони не такі вже й класні спеціалісти, що вони не заслуговують на підвищення або збільшення заробітної плати, або не настільки компетентні, щоб називатися експертками. Це дуже шкідливі установки, які нав’язали нам ще з дитинства: хороші дівчата тихі й чемні. Шкода тільки, що ці якості не дозволяють розкритися потенціалу, а банківському рахунку — виглядати гідно. Авторка цієї книжки розглядає 133 помилки, яких жінки припускаються у роботі, та пропонує способи, як їх уникати надалі. Готові стати сміливими, впевненими, продуктивними та наполегливими? Тоді візьміть ці поради на озброєння. 

«CURLY менеджмент. Як управляти проєктами, не зраджуючи собі», Діна Волинець

Для того щоб досягти успіху, потрібен план. Ви вмієте планувати ефективно? А скільки із запланованого виконуєте? У середньому — не більше ніж 50%. Але є ще одне важливе запитання: чи впевнені ви, що пункти вашого плану наблизять вас до результату, який хочете отримати через 10 років? Замисліться, можливо, план дещо зміниться. Якщо ж план відповідає вашим дійсним бажанням, як бути із тим, що його виконання зовсім не приносить задоволення? Як уникнути вигорання? Авторка книжки розповідає, як, додавши до класичного проєктного менеджменту кілька кроків, можна залишатися фанатом планування і стратегії, при цьому не вигорати й розумно розподіляти час. 

«Креативний особистий брендинг», Юрґен Саленбахер

Якщо ви відчуваєте у собі здібності й бажання заявити про себе як про експертку у вашій галузі, варто приділити увагу розвитку особистого бренду. Ця книжка знадобиться і приватним підприємцям, і найманим працівникам, і «вільним митцям». Автор пропонує свій унікальний метод особистого брендингу, який допоможе розвинути творче та інноваційне мислення. У книжці ви знайдете корисні вправи та дієві поради щодо створення нетрадиційних підходів позиціювання на ринку: адже та модель брендингу, яку ви вибудували вчора, може бути неактуальною у сьогоднішній економічній ситуації.

«Естетичний інтелект», Полін Браун

Естетика дуже важлива у бізнесі. Чим би ви не надумали займатися, на естетику треба зважати, навіть якщо ваша галузь далека від індустрії краси чи від будь-чого, що повинно якось тішити око. Як навчитися бачити й розвивати естетичну складову свого продукту? Авторка переконана: цю навичку можна прокачати. Завдяки порадам Полін Браун будь-то може розвинути естетичне чуття й застосовувати це вміння на практиці. Безліч прикладів вдалих естетичних рішень допоможуть зрозуміти, як сформувати естетичну цінність товарів та правильно розказати про це споживачам.  

«Комунікаційна стратегія в бізнесі. Як досягти максимуму в спілкуванні з аудиторією», Вікторія Берещак

Ефективні комунікації — запорука швидкого зростання вашої справи та лояльності ваших клієнтів. Чи потрібно вкладатися у комунікації? Так, але гроші тут не головне. Авторка навчить, як самостійно розробити комунікаційну стратегію та втілити її в життя незалежно від галузі діяльності або наявності чи відсутності бюджету на просування. Книжка дуже практична: в ній є корисні й зрозумілі схеми, таблиці, докладні поради та професійні секрети. Усі необхідні вам інструменти у книжці супроводжуються QR-кодами — так ви матимете змогу одразу завантажити їх у смартфон і використовувати для своєї роботи.

«Мікромайстерність», Роберт Твіґґер

Ви можете мати основну професію, але інші вміння теж можуть бути джерелом прибутку. Або згодом стати першими сходинками у новій кар’єрі. В будь-якому разі вміти щось означає бути корисним або цікавим самому собі чи оточенню. У цій книжці безліч цікавих фактів, інформації з нейробіології та психології, які надихнуть на опанування багатьох потрібних навичок. Відкиньте всі ті причини, через які ви «не можете» вчитися та розвиватися — це занадто складно, вам бракує часу, ви не експерти, це треба починати в юному віці! Почніть із маленьких кроків, прочитайте цю книжку! 

«Чому так багато некомпетентних чоловіків стають лідерами (і як це змінити)?», Томас Чаморро-Премузік

Ефект Даннінга-Крюгера — це явище, коли некомпетентна людина настільки недалека, що свою неспроможність навіть не розуміє, але вважає свої здібності непересічними і зверхньо ставиться до інших. Після багатьох років досліджень автор зробив висновок про те, що чимало організацій ототожнює лідерський потенціал із самовпевненістю та нарцисизмом. Така людина зможе отримати керівну посаду, але не зможе бути справді ефективним лідером, адже ігноруватиме дійсно компетентних працівників. У цій книжці автор зрозуміло й натхненно демонструє, що насправді потрібно для лідерства і які методи допоможуть у виборі відповідальних і компетентних працівників. Сподіваємось, що кількість компетентних жінок, які стають справжніми лідерами на керівних посадах, буде зростати й надалі.


Реклама

Популярні матеріали

Образ дня: Мадонна показує, як носити трендову шубу від...


Святковий wishlist популярних українських візажисток


7 образів в етностилі, які вам варто повторити цього Різдва...


Читайте також
Популярні матеріали