У світі, який стрімко змінюється ледь не щогодини, лідерки мають не лише вирішувати багато поточних важливих завдань, а й адаптуватися до змін. Навчатися, надихати команду, формувати нові ідеї та стратегії, домовлятися, поступатися. Це складно, але цілком можливо, коли хочеться змінювати світ. Адже лідерки — це жінки, за якими майбутнє. Якщо ви одна з таких жінок або мрієте нею стати, книжкова добірка від видавництва бестселерів Vivat надихне вас діяти ліпше, ніж будь-який бізнес-тренер.
«Позитивне лідерство. Як енергія і щастя надихають ефективну команду»
Ян Мулфейт, Меліна Кості
Автори цієї книги певні, що позитивні лідерки роблять усе для того, аби досягти успіху в бізнесі, однак не перетворюють членів своєї команди на рабів успіху. Бо гонитва виключно за перемогами призводить до професійного вигорання. А сучасним кваліфікованим працівникам не потрібна робота у старому значенні слова. Їм потрібно відчувати свою значущість та отримувати від процесу заробляння грошей задоволення.
Щоб стати позитивною лідеркою і зберегти свою команду (особливо під час війни), необхідно концентруватися на перевагах людей, а не на їхніх недоліках. Об’єднувати працівників навколо яскравої ідеї майбутнього. Ставити за мету не збільшення прибутку, а потреби своєї команди, клієнтів та суспільства. І не шкодувати слів підтримки та похвали, яких не буває забагато.
«Продано! Перемови, укладання угод і отримання "так"»
Джеб Блаунт
Перемови — важлива і повноцінна частина процесу продажу, завдяки якому компанії не банкрутують, а зростають. Вони вимагають особливого налаштування, планування, тактики, техніки та обов’язково високого емоційного інтелекту (EQ). Високий загальний інтелект (IQ) допомагає нам формувати стратегію, організовувати фінансову роботу, аналізувати діяльність конкурентів. Емоційний — усвідомлювати, розрізняти та контролювати свої емоції, що вкрай важливо. Бо коли ми правильно розуміємо свої емоції, то й правильно розуміємо емоції інших.
Ефективні перемови починаються і закінчуються емоційною дисципліною. Завдяки цій дисципліні потужні руйнівні почуття (гнів, страх, злість, роздратування) не заважають укладанню угод та отриманню «так». Як дисциплінувати свої емоції та почуття? Відповіді та практики чекають на вас у цій книзі.
«Продавай більше і швидше. Стратегія крутого стартапу»
Амос Шварцфарб
Щоб не збанкрутувати, кожна компанія або бренд мають розумітися на продажах. Бо продажі — це все і навіть більше. Що потрібно зробити, аби вони були? По-перше, продумати і сформувати стратегію. По-друге, дослідити споживчі інтереси своїх клієнтів, відповівши на три запитання: «Кому ви продаєте? Що вони купують? Чому вони це купують?» По-третє, навчитися вести перемови.
Відкрити свій бізнес — не те саме, що ввімкнути світло. Навіть за наявності стратегії, достатнього фінансування та класної команди клієнти одразу не з’являться. І це нормально. Тому дайте собі час, зокрема й на читання цієї книги, яка допоможе вам збудувати довготривалий та успішний бізнес.
«Лідер майбутнього. 9 навичок та ідей, що зроблять вас успішними в наступні 10 років»
Джейкоб Морґан
У 2019 році компанія Deloitte провела соціальне опитування у 36 країнах і з’ясувала, що 71% респондентів упродовж наступних двох років мають намір звільнитися з поточної роботи, оскільки незадоволені розвитком своїх лідерських навичок. Чому? Одна з можливих причин — бажання наслідувати того чи іншого лідера або ту чи іншу лідерку. Але лідерство — це, умовно кажучи, сукня, яку ви маєте пошити самостійно, враховуючи власні цілі, побажання, бачення та цінності.
Лідерка майбутнього — це жінка, яка довіряє собі, не зупиняється на досягнутому і, можливо, боїться змін (боятися невідомого нормально), але не ігнорує їх. Бо ми змінюємося, коли, долаючи страх, рухаємося вперед. А ще, певен Джейкоб Морґан, вона має достатньо оптимізму (десята бонусна навичка), щоб вірите в те, що майбутнє можна зробити кращим, ніж сьогодення.
Сью Гедфілд, Джилл Гессон
Життя наполегливих людей простіше і щасливіше, бо вони не кажуть «так» через страх наслідків сказаного «ні». Вони не зраджують себе. І не бояться, що їхня позиція не сподобається іншим. При цьому наполеглива людина не повинна бути жорсткою, агресивною, злою. Їй достатньо бути асертивною. Асертивність — це уміння впевнено і прямо пояснювати іншим людям, чого ви хочете й чого не хочете. Вона передбачає повагу до почуттів іншої людини (повертаємося до емоційного інтелекту), тактовність, людяність та доброту.
Наполегливість, позбавлена пасивності та агресивності, — це інший спосіб задовольнити свої потреби. Це можливість досягати своїх цілей без втрат та страждань. Автори книги «Як завжди стояти на своєму» поділяться з вами секретами, які допоможуть вам досягати бажаного.