Нова стратегія PRM обіцяє захопити світовий ринок моди після успішного злиття зі Sneakerstudio під егідою Answear. Вже в найближчому майбутньому українським споживачам стануть доступні не лише преміальні товари провідних світових брендів, а й можливість отримати цікавий досвід, що виходить за межі шопінгу.
Об`єднання з Answear: новий етап у розвитку PRM
1 червня Answear.com, одна з платформ, що найбільш швидко розвиваються в сфері електронної комерції моди і стилю життя, завершила угоду з придбання магазинів Sneakerstudio і PRM. Після злиття розпочався активний процес інтеграції компаній, які тепер вийдуть на світовий ринок із ще ширшим асортиментом унікальних товарів під брендом PRM.com. Новий статус PRM, як частини великої платформи, дозволяє компанії активно досліджувати світовий ринок моди та стилю, залучати нових клієнтів та надавати їм унікальні товари та надихаючий досвід покупок.
PRM.com: симбіоз стилю та культури
Нова стратегія PRM.com націлена на задоволення потреб жителів мегаполісу через пропозицію найкращих брендів high-end кросівок та одягу, а також шляхом підтримки вуличної культури, що поєднує у собі спорт, музику та дизайн. Об`єднана креативна команда проекту вже працює над подальшим розвитком платформи. Ключовим елементом PRM.com, як і раніше, залишаються кросівки, тільки тепер на сайті неодмінно будуть представлені топові та затребувані моделі. А в майбутньому споживачі зможуть купувати ексклюзивні товари нових брендів, унікальних колаборацій та лімітованих колекцій без особливих проблем. Окрім цього, кожен клієнт інтернет-магазину може приєднатися до нової спільноти та стати активним учасником культурних заходів, які мають на меті розвиток вуличної моди, музики та спорту.
«Ми об`єднали зусилля обох команд, щоб створити унікальний простір для шанувальників сучасного вуличного стилю з високоякісною пропозицією street-fashion преміум та люкс-класу...», — розповідає новий директор бренду PRM, Каміль Байолек.
«Ми хочемо, щоб PRM був не лише магазином. Нашою метою є створення унікального місця. Воно відрізнятиметься не лише унікальними товарами, а й діяльністю, яка відповідатиме міському середовищу в галузі культури, музики та дизайну», — коментує Якуб Штіле, директор маркетингу бренду PRM.
Глобальне розширення та нові можливості
Завдяки новій стратегії Answear.com розширить свою діяльність на новий сегмент та групи клієнтів, особливо покоління зумерів та покупців, зацікавлених у преміальних та розкішних продуктах. Це також дозволить сильніше виділитися на тлі конкурентів як за пропозицією, так і за цільовою аудиторією та комунікацією.
До цього Sneakerstudio пропонував товари таких брендів, як Adidas Originals, New Balance, Carhartt та Veja. Компанія вела інтернет-магазини у країнах Центральної та Східної Європи, а також продавала свою продукцію на ринках Західної Європи. З іншого боку, PRM спеціалізувалася на розкішному streetwear & fashion, таких брендів, як Y-3, A.P.C., Marni, A-Cold-Wall, MISBHV та Rick Owens. Продаж здійснювався через глобальний інтернет-сайт і бутік у Варшаві.
На новій платформі PRM-com вже зараз можна знайти безліч унікальних брендів та товарів, як відомих марок, так і більш вузькоспеціалізованих, але бажаних світових дизайнерів.
«Sneakerstudio — це була чудова історія, безліч цікавих проєктів та співробітництва, але настав час зробити наступний крок, тому ми ухвалили рішення про злиття цих брендів. Я впевнений, що це лише початок, а не кінець дивовижної подорожі», — каже Лукаш Лепчинський, засновник Sneakerstudio та PRM.
Усі бренди, які раніше представляли Sneakerstudio та PRM, тепер доступні на сайті https://prm.com/ua/ru/. Покупки також можна здійснити у бутіку за адресою вул. Свентокшиська, 16, Варшава.