Спільно з Barbie французький модний будинок Balmain представив лімітовану колекцію, яка надійшла в продаж у бутіках та на сайті Balmain 13 січня.
Життєрадісна, інклюзивна та гендерно-нейтральна колекція, створена в колаборації з Mattel, витримана у відтінках рожевого та просякнута посиланнями до поп-культури. До неї увійшло 50 знакових моделей одягу та аксесуарів Balmain, переосмислених Олів`є Рустеном через призму естетики найвідомішої у світі ляльки Barbie. Креативний директор марки створив кілька різних варіацій культових силуетів та образів, що повторюють аутфіти із колекцій бренду. Звичайно, основним кольором убрань став рожевий.
Палітра розвивається від м`яких пудрових відтінків до яскравіших тонів. Дизайнер із радістю прийняв пропозицію про співпрацю з Barbie. За словами Рустена, коли йому було 8 років, він любив грати з ляльками, вбирав і шив для них новий одяг зі своєю бабусею. У рамках колаборації 36-річний Олів`є вирішив розвіяти стереотипи навколо Барбі, що склалися, і змінити репутацію знаменитої ляльки, розробивши унісекс-колекцію.
У рамках партнерства з Balmain Barbie виставить на продаж три єдині у своєму роді NFT Барбі та Кена на онлайн-аукціоні.