Вибір тижня: найстильніші вбрання та аксесуари на зиму в нових колекціях українських брендів

Трендові рішення для холодної пори

Зважаючи на те, скільки цікавих і трендових речей пропонують українські бренди у своїх нових лінійках, можемо точно сказати, що наша зима буде не лише комфортною і теплою, а й стильною. Сьогодні традиційно зібрали для вас останні колекції, які підготували наші виробники. Тут і класичні костюми для різних приводів, і теплі пуховики, і кашемірові светри, й аксесуари та взуття на будь-який смак. 

ETERNAL

Цього разу результатом переосмислення класичного чоловічого тейлорингу стала серія предметів, що покликана підкреслити індивідуальність героїні ETERNAL. Головним матеріалом колекції обрали щільну вовну, що нагадує за своїм плетінням денім. Деконструкція та варіативність як продовження ідеї неперервного процесу формування особистості стали головними постулатами колекції, яку під власним кутом розглядала команда бренду. Так, серед ключових айтемів дропу з’явилися напівприталені жакет та жилет з асиметричним коміром з лацканами та трикутним вирізом на спині, що символізує відкритість і готовність до нових викликів, а також штани вільного крою з регулювальними зав`язками на поясі, що забезпечують притаманну бренду ETERNAL адаптивність посадки та відчуття комфорту незалежно від контексту.

BlackSeaTribe

Листопад — час Скорпіона, який славиться своєю спритністю, чутливістю й особливою сексуальною енергетикою. Надихаючись характеристиками цього знаку Зодіаку, бренд вирішив вийти за рамки своєї піжамної лінійки й презентував костюм. 

Він ідеально підійде для осінньої пори: виготовлений зі щільної плащівки з бавовною, костюм чудово доповнить образи прохолодного листопада. Цього разу бренд з одеським серцем створив структурований силует: акцентні плечі й талія роблять виріб привабливим, натякаючи на особливу ауру Скорпіонів.

Synopsis Collective

Свою дебютну колекцію Synopsis Collective присвятив тейлорингу. Чисті лінії, лаконічні силуети, база гардероба, яка супроводжує вас у вирі сучасного життя. Задумана колекція за принципом конструктора, з елементів якого складається індивідуальний стиль: спідниці та сукні, які можна носити як соло, так і поєднувати між собою; трикотаж для створення багатошарових образів та костюми у різноманітних варіаціях — структурні жакети без лацканів в поєднанні з мініспідницями, оверсайз комплекти-трійки та шовкові сети, із виглядом яких можна експериментувати завдяки ґудзикам. Увага до деталей проглядається в палітрі кольорів та виборі тканин: дизайн-команда Synopsis Collective особисто відвідувала фабрики в Італії, аби підібрати правильні матеріали, які будуть довго служити як у технічному, так і в естетичному сенсі. Перша колекція бренду складається з речей як монохромного спектра — чорного та білого, так і глибоких осінніх земляних відтінків коричневого, охри, бежевого з вкрапленнями гірчичного та темно-зеленого.

FLOW

Дроп HEATWAVE створений для тих, хто обирає ідеальний баланс між комфортом і стилем у холодний сезон. Головний акцент колекції зроблено на речах, які можна носити як «перший шар» для створення теплих багатошарових образів або як самостійний елемент гардероба.

Працюючи над лінійкою, команда бренду надихалася спорядженням для лижного спорту. Обтислі лонги, як стильна альтернатива термобілизні, представлені у двох варіаціях — з високим коміром та на блискавці з акцентними швами. У дроп також увійшов приталений комбінезон, який підійде як для активного відпочинку, так і для повсякденних міських образів зі светрами. Для завершення образів представлені пуховики у двох кольорах — насиченому червоному та глибокому синьому, які забезпечують захист від вітру та вологи завдяки водонепроникній тканині.

Temporary

Нова колекція бренду натхнена творчістю легендарної архітекторки, скульпторки та художниці Захи Хадід. У кожній деталі відчувається втілення сміливих ідей мисткині: чіткі геометричні лінії переплітаються з плавними вигинами, створюючи візуальну гармонію між строгістю та витонченістю. А багатошаровість нагадує складність і вишуканість архітектурних форм, вписаних у міський простір.

Напівпрозорі блузи з органзи, поєднані із класичними брюками та брюками з баскою, гольф та блуза з напівпрозорої сітки, строге кашемірове пальто, брюки та жилетка із костюмної тканини — кожна річ цієї колекції для міста і про місто, його ритм, простір та фон.

Must Have

Цього місяця бренд представив дві нові колекції — верхнього одягу та кашемірових виробів. Пальта з акцентними та спущеними плечима, утеплені стьобані куртки різної довжини й ступеню прилягання до тіла стали основними елементами першої лінійки. Палітра кольорів дозволяє обирати верхній одяг під настрій: від глибокого та стриманого коричневого до десертного лимонного або небесно-блакитного. Ергономічність айтемів підтверджується універсальністю фасонів, свободою крою та деталями, що забезпечують додатковий комфорт.

Натомість до другої колекції увійшли якісні та функціональні кашемірові светри вільного крою, у складі яких 50% кашеміру та 50% вовни мериноса, а також шапки. Актуальна в будь-який час палітра з сірого, молочного і світло-блакитного кольорів додасть легкості та свіжості зимовій капсулі. 

LOOKIE Atelier

У своїй новій колекції взуття The Art of Shoes бренд поєднав функціональність та елегантність. Форми, матеріали, текстури та кольори підібрані так, щоб не лише виконувати свою практичну функцію, але й викликати естетичне задоволення. У цій колекції взуття стало не просто частиною гардероба, а й способом самовираження та натхнення.

У лінійці представлена нова модель ботильйонів на низькому ходу Valerie. Близько року італійські дизайнери працювали над розробкою колодки анатомічної форми, яка була б не тільки зручною, але й візуально привабливою. Так, вона отримала дві чіткі грані та «плато» в області пальців. Досить архітектурна форма, яка безкомпромісно поєднує комфорт і творче бачення сучасного взуття. Також до колекції увійшли ботильйони Chicago і бестселер бренду — чоботи Tracy, які в цьому сезоні стали ще вищими, перетворившись на ботфорти. 

RBTNK

Четверта глава бренду — «Збережи пам’ять про свого героя» — присвячена людям, які загинули від початку війни, незалежно від їхньої ролі чи професії. Це не лише військові, а й усі, хто став частиною боротьби й пішов із життя через війну. Гасло цієї глави — «Перемагає той, хто пам’ятає» — нагадує нам про важливість пам’яті, яка живе завдяки кожному з нас.

Продуктом цієї глави став браслет із персональним гравіюванням, що зберігає частинку памʼяті про героя. Як і інші артефакти бренду, браслет RBTNK містить у собі силу підтримки та нагадування про внесок кожного в спільну боротьбу. З новою главою RBTNK також презентував цифровий меморіал на сайті, де кожен може вшанувати пам’ять своїх близьких, залишивши історію про них через спеціальну форму. RBTNK прагне плекати культуру спогадів про героїв, які пішли, але залишили вічний слід. 

Blackwood

У новому сезоні бренд запустив нову послугу — корпоративних подарунків. Відтепер речі Blackwood можна персоналізувати: додати фірмове гравіювання чи стильне пакування, що відобразить цінності вашого бренду. Всі вироби створюються з натуральних матеріалів — дерева та шкіри — із великою увагою до деталей. Так, власне гравіювання може доповнити сумки, ремені, чохли для ноутбука чи інші аксесуари. 


Реклама

Популярні матеріали

«Аптечка першої ментальної допомоги»: картки для саморефлексії...


Fashion Talk: 15 питань Ользі Галушці про улюблені бренди...


Образ дня: Ріта Ора в кутюрній сукні FROLOV у новому епізоді The...


Читайте також
Популярні матеріали