Красива боротьба з ейджизмом: бренд RITO і фонд «Життєлюб» представили спільну колекцію одягу

З благодійною метою

Український бренд RITO презентував благодійну колаборацію з фондом «Життєлюб», головна мета якої — звернути увагу суспільства на дискримінацію людей за віком.

Колаборація показує, як важливо оцінювати людину не за цифрами у паспорті, а як особистість. Ви не повинні коритися чиїмсь обмеженням, які говорять, що ви занадто юні чи занадто дорослі. Ви маєте бути собою.

«Життєлюб» і RITO пропонують обрати свою річ, яка стане цікавим доповненням до вашого гардероба і нестиме у собі важливу місію — підтримку боротьби з ейджистськими упередженнями. Адже 50% з прибутку від продажів колаборації бренд передасть фонду «Життєлюб», який спрямує його на проєкт «Хата Поруч».

Колекцію вирізняють якість пряжі, техніка жакардового в’язання, лекала та поєднання різного крою рукавів в одній моделі. Фішка колаборації — дуальність (одну річ можна носити на дві сторони).

Колекція вже представлена в магазинах RITO.


Реклама

Популярні матеріали

Шукайте свіжий випуск ELLE Decoration


10 трендових манікюрів для коротких нігтів на весну 2024 року...


Стилістка Марина Мартинів запустила платформу FÉMATCH для пошуку...


Читайте також
Популярні матеріали