Українські моделі в офіційному ролику Одеського міжнародного кінофестивалю 

Ідею розробив та втілив у життя режисер Ігор Стеколенко

Від моменту створення першої кінострічки найголовнішим для будь-якого фільму є глядач. Минулого року саме глядач став центральною фігурою офіційного іміджа ОМКФ. Цьогоріч команда кінофестивалю та Ігор Стеколенко вирішили поглибити тему, зробивши головним героєм ролика сприйняття. Зокрема, сприйняття людиною образів, які вона бачить на екрані та які породжують особливі, унікальні для кожного, емоції та переживання.

«Cвіт кіно надзвичайно багатогранний, сприйняття кіно є особистою справою. У концепції ролику - ілюстрація самого принципу відчуття глядачем емоцій, розуміння ним образів, трактування змісту. Через призму власних переживань кожен трактує побачене на свій лад, тож для кожного кіно - це особиста та майже інтимна історія», - коментує режисер Ігор Стеколенко.

Одеський кінофестиваль від свого заснування орієнтований в першу чергу на глядацьку аудиторію. Саме це дозволило йому стати одним з найбільших глядацьких кінофестивалів у Східній Європі. Крім того, вже багато років поспіль відвідувачі показів Міжнародної конкурсної програми визначають фільм-переможець, який отримує головну нагороду ОМКФ – Ґран-Прі.

«Кожен рік ми створюємо іміджеве відео ОМКФ - і це дуже надихаючий творчий процес. Ми хочемо, щоб глядач відчув ті ж самі емоції, у котрі він занурюється під час перегляду фільму. Це особлива магія, котра впливає на кожного гостя кінопоказів Одеського кінофестивалю, те, що нас об’єднує та одночасно сприймається кожним дуже особисто. Ми вже вдруге працюємо з Ігором Стеколенко, та знаємо, що він, як ніхто відчуває атмосферу ОМКФ. Робота з ним – це завжди дуже надихаюча колаборація», - зазначає Юлія Сінькевич, генеральний продюсер Одеського міжнародного кінофестивалю.


Реклама

Популярні матеріали

ELLE Україна презентує номер, присвячений штучному інтелекту...


Реформатор нового часу: історія дизайнера Людовика де...


Дева Кассель — нова міжнародна амбасадорка Dior


Читайте також
Популярні матеріали