Сміливість та романтичні почуття в новій колекції IVA NEROLLI SS’24

Поєднання легкості та палкості в лінійці Attraction   

Днями в ЦУМі пройшла презентація нової колекції бренду IVA NEROLLI. Лінійка Attraction присвячена пробудженню емоцій, сильних романтичних почуттів та нестримного бажання кохати. Дизайнерка змогла реалізувати задум завдяки міксу чорного, бордового та блакитного кольорів.

Нова колекція поєднала оголеність та напівпрозорість, що відображається в легких шифонових блузах, елегантних твідових корсетах і мініспідницях. Лінійка Attraction також відтворила симбіоз класики й позачасового дизайну, який втілився у чорних стриманих жакетах та мідіспідницях, лаконічному тренчі та пальті. Яскравий та сміливий характер образів колекції підкреслили шкіряні вироби бренду — косухи.

Натхненням для колекції стало бажання дизайнерки відчувати себе щасливою й бути собою, а ще відчувати емоцію, яка підносить і дає життєву силу йти вперед і творити, — любов. 

Ми зустрілись з Івою Нероллі та розпитали в неї про створення лінійки, вплив повномасштабної війни на бренд та принципи, яких вона дотримується, щоб не вигорати. 

Яким матеріалам і тканинам ви віддали перевагу в новій колекції? 

Робота зі шкірою була серйозним кроком у підготовці, це абсолютно інші технічні процеси. Я поєднала звичну Iva Nerolli з її легкістю, повітряністю й сексуальністю з новою Iva Nerolli — сміливою, часом легковажною й палкою. Тому в колекції ATTRACTION присутні два, здавалося б, несумісні матеріали — шкіра та органза. 

Що допомагає вам прогнозувати успішність нової колекції?

Постійний аналіз ринку та спостереження. Існують загальні тенденції, на які спираються дизайнери: кольори, форми, мікротренди. Тут найголовніше — не втратити себе, ДНК бренду.

Скільки часу займає створення кожної колекції — від задуму до його втілення?

Колекція ATTRACTION розроблялася впродовж 6 місяців з урахуванням доставлення тканин та подвійного виробництва. Усі комунікації та примірки відбувалися в онлайн-режимі, і це вдвічі ускладнювало коригування виробів. 

Як повномасштабне вторгнення вплинуло на бренд?

Перед повномасштабною війною ми підготували колекцію для співпраці з європейськими платформами. Це допомогло нам відтягнути час і зібратися з думками. Спочатку ми нічого нового не виготовляли — тільки через рік розпочали активну роботу. Сьогодні бачимо, що це було правильне рішення. Бренд потребував часу, щоб завоювати нову авдиторію. Зараз наші клієнтки молодші — це відобразилося і в останній колекції.

Яка ваша найулюбленіша річ з нової колекції?

Безсумнівно, це куртка-косуха, вона яскраво відображає настрій всієї колекції.

Яких принципів ви дотримуєтесь, щоб не вигорати? 

Я свідомо ставлю все на паузу, приділяю час собі та своїм бажанням. Люблю себе.

Ви зараз закохані? 

Уперше за багато років можу сказати, що так — я закохана! Без масок і соціальних ярликів. Ці почуття дуже вразливі й потребують тиші, тому я ще не готова відкрито говорити про них. Можу сказати одне — це велика робота над собою.

Філософією бренду IVA NEROLLI є поєднання жіночої елегантності та глибини з нотками естетичної сексуальності. Бренд руйнує стереотипи та показує, що насправді означає бути жінкою в сучасному світі. Ви можете замовити виїзну примірку або завітати в корнер у ЦУМі.

Реклама

Популярні матеріали

Чай з кульбаби: корисні властивості, правила приймання та...


Національна спадщина: 5 забутих страв української кухні


Куркума для схуднення, омолодження та виведення токсинів: як і...


Читайте також
Популярні матеріали