Стійкість та креативність бізнесу: розмова із заступницею голови правління Райффайзен Банку Оксаною Шевченко та дизайнеркою Тамріко Кебурією

Вплив бізнесу на імідж країни за кордоном

Вітчизняний бізнес не тільки долає виклики часу, але й виходить на новий, міжнародний рівень. Українська індустрія моди прориває географічні бар’єри та виступає амбасадором держави у світі. Український банкінг стрімко євроінтегрується і стає провідником для бізнесів у стандартах сталого підприємництва, інклюзивності, соціальної відповідальності. Таким чином різні сегменти разом рухають країну до відновлення й зростання. Разом з модераторкою, головною редакторкою «ELLE Україна» Сонею Забугою, ми продовжуємо серію із чотирьох діалогів лідерок Райффайзен Банку з лідерами української модної індустрії — про стійкість, креативність і вплив бізнесу на імідж країни за кордоном.

Краса в непрості часи рятує нас ментально, а вибір українських дизайнерів підтримує як самих виробників, так і економіку країни. Оксана Шевченко, заступниця голови правління Райффайзен Банку, керівниця напряму операційної підтримки банку, та засновниця однойменного бренду Тамріко Кебурія обговорили в її студії, як українська мода презентує нас на світовій арені.

Оксана Шевченко:

Модна індустрія та війна — на перший погляд, несумісні речі. Та навіть у складні часи людям потрібна краса.

Ми хочемо, щоб у нашому житті попри все  були такі звичні й прості речі, як зручність і практичність, стиль і краса. Українці — гнучкі, ми перебудувалися і продовжуємо підтримувати таланти, плекати красу всередині нас, донатити та підтримувати країну. Купуючи товари українських виробників, ми робимо внесок у нашу економіку.

Соня Забуга: Тамріко, як це — створювати моду в країні, де йде війна?

Тамріко Кебурія: Це історія викликів. Звичайно, на початку було важко. Війна спричинила велику переоцінку цінностей, і на багато процесів ми почали дивитися по-новому. За цей час завдяки підтримці Ukrainian Fashion Week у лютому 2024 року ми презентували колекцію осінь — зима на London Fashion Week. Під час перформансу «Відображення» моделі ходили по подіуму з дзеркальними валізами. Я дуже хотіла, аби глядачі побачили себе хоч на мить у відображенні цих люстерок і відчули, що сьогодні будь-хто може стати біженцем, переселенцем. Згодом, у вересні 2024 року, в рамках Ukrainian Fashion Week у Києві ми презентували нову колекцію, яка віддзеркалює ілюзорність сьогоднішнього буття та є метафорою багаторівневої взаємодії між нормальністю та сюрреалізмом у сучасному світі. Мені вже вдруге довелося пережити війну: вперше через вторгнення довелося залишити Сухумі та переїхати до Києва в 1994 році. Тож сьогодні хочеться піднімати глибокі й непрості теми.

С. З. Як іноземці сприймають нашу трансформацію?

Т. К. Вважаю, на першому місці має бути конкурентоспроможний творчий продукт. Ми не маємо нести тільки меседжі війни. Навпаки — ми про свободу, талант і незламність українського народу.

О. Ш. Так, я абсолютно згодна. З робочих питань мені досить часто доводиться перебувати за кордоном. З гордістю відповідаю, що я з України. Ми показуємо світові, що навіть під час війни продовжуємо жити повноцінним життям і працювати, адаптуємо умови під наявні виклики. Райффайзен першим в Україні відкрив підземні відділення в Харкові, Дніпрі та Сумах. Ми забезпечили 96% наших відділень генераторами та акумуляторами, аби українці мали доступ до своїх коштів 24/7, навіть за умов блекауту. Ми розвиваємо фінансову інклюзію, і до кінця року 260 відділень будуть безбар’єрними. Разом з командою ми створюємо в банку умови для залучення людей, які набули військового досвіду.

С. З. Як великий бізнес підтримує креативні індустрії?

О. Ш. Вірю в те, що велику роль відіграє допомога, підтримка бізнесів: кредитування, гранти, зокрема для жінок, які починають свій бізнес під час війни. Ми багато для цього робимо. Також Райффайзен Банк упродовж двох десятиліть підтримує інтелектуальні, гуманітарні проєкти: українські школи, театри, кіновиробництво, видавничу справу.

Т. К. Дуже важливо одне одного мотивувати й підтримувати. На мою думку, якщо ти лідер, це накладає певні обовʼязки допомагати іншим. Я дуже захоплююсь усіма сильними людьми та компаніями, які не тільки розуміють це на словах, а й підтримують конкретними кроками. Наші клієнтки — це завжди дуже сильні духом жінки, вони, як і я, виступають проти об’єктивації жіночого тіла. Мені справді хочеться, щоб жінки відбували внутрішню силу, стійкість та впевненість.

О. Ш. Погоджуюсь. Це одяг для сильних жінок, які хочуть донести це й своїм зовнішнім виглядом. Сміливість, бажання і вміння носити його відображають характер. Адже ти знаходиш втілення себе через одяг тих майстрів, які тобі подобаються.

*АТ «Райффайзен Банк». Внесений до Державного реєстру банків 27.03.1992 р. за №94 із записом про право на здійснення банківської діяльності за №10. Умови надання послуги згідно з правилами Банку. Деталі на raiffeisen.ua


Реклама

Популярні матеріали

Мурашко, Куїнджі, Костанді: яким було українське візуальне...


Як Крістіан Діор перевернув beauty-індустрію


Крістобаль Баленсіага: як геніальний кутюр’є здійснив революцію...


Читайте також
Популярні матеріали