Учора в низці ЗМІ з’явилася інформація з посиланням начебто на розсилку від українського підрозділу Starbucks, що 20 липня міжнародна мережа кав’ярень відкриє перші три заклади в Києві. Повідомлялося, що асортимент кави буде цілком ідентичний тому, що продається у всьому світі, а от ціни будуть орієнтовані на наш ринок: 70 гривень за лате і 45 гривень за еспресо.
Однак не встигли українці порадіти, як в компанії офіційно спростували ці чутки.
«Ми завжди шукаємо можливість поділитися зі споживачами досвідом Starbucks. Але можемо підтвердити, що ці повідомлення не відповідають дійсності. Наразі в нас немає планів на відкриття кав’ярень в Україні», — відповіли в представництві Starbucks у Європі, Африці та на Близькому Сході на офіційний запит The Village Україна.
Компанія Starbucks була заснована у Сіетлі 1971 року та займалася переробкою та продажем бобів кави. Компанія швидко розвивалася і вже у 1990-х відкривала щодня по новій кав`ярні. Перший заклад за межами США був відкритий у Канаді у середині 1990-х років і зараз діяльність за межами Америки становить третину бізнесу компанії.
У найбільшій міжнародній мережі кав’ярень продаються передусім свіжозварена кава, гарячі кавові напої на основі еспресо, холодні й гарячі безалкогольні напої, кавові боби, салати, канапки та паніні, печиво. У кафе можна також придбати чашки і склянки, сувенірні, подарункові книжки, звукозаписи та фільми, а в продуктових магазинах — фірмове морозиво та каву.
Чутки про вихід Starbucks на український ринок посилилися у 2018 році. Starbucks є одним з найбільш очікуваних брендів на ринку України поряд з IKEA, яка запустила в Україні сайт, і H&M, який вже відкрив четвертий магазин у Києві.