Як брендам створювати контент у соцмережах: головні тренди 2024 року

Розповідає експертка в колонці для ELLE

Щодня ми бачимо, як швидко змінюються соцмережі та правила гри в них. Бренди активно застосовують все нові й нові способи привернення уваги користувачів. Про найпотужніші тренди 2024 року, які домінуватимуть у соцмережах, розповідає експертка із соцмереж та інфлюенсерка Таня Стороженко в колонці для ELLE.

UGC 

UGC — це скорочення від User Generated Content, що перекладається як «контент, створений користувачами». Простими словами, це публікації з продукцією бренду від клієнтів. Як приклад — дівчина купує свічку та знімає Reels, де розповідає про свою ранкову рутину, яка тепер стане затишнішою завдяки новій покупці. Виходить нативна реклама бренду. Водночас бренд може використати цей контент у себе на сторінці та отримати більше охоплень завдяки легкому контенту.

Тренд на UGC прийшов до нас з очевидної втоми користувачів від занадто ідеального контенту. Деякі бренди будують свою стратегію на 2024 рік, де 80% контенту — UGC. Наприклад, Rare Beauty від Селени Гомес публікує живі відео від користувачів, які користуються косметикою, створюють різні образи та знімають розпакування.

Деякі бренди додають UGC частково. Наприклад, серед вишуканих кампейнів бренду Kachorovska можна помітити стильні фото клієнтів бренду.

Instagram: @kachorovska_atelier

VFX (Visual Effects video)

Це новий спосіб дивувати користувачів. Взуття розміром з будинок, яке повільно ходить по місту, чи велетенська помада, яка малює у повітрі картини, — усе це бренди втілюють завдяки найцікавішому тренду року — відео VFX.

Найактивніше цей тренд використовує бренд Jacquemus, постійно створюючи wоw-ефект своїми роликами. Найцікавіше, що відео VFX  не мають обмежень. Можна втілити будь-яку фантазію та створити креативні сюжети. Українські бренди також не стоять осторонь тренду. Відео з велетенською каблучкою Sova зібрало майже 12 мільйонів переглядів. Це ще один доказ, що тренд вартий уваги.

Цінності

Усе частіше ми звертаємо увагу не лише на зовнішнє, але й на внутрішнє. Веселі відео чи заохочувальні публікації привертають увагу, але, щоб щиро полюбити бренд, нам потрібно розуміти його історію. Бренди сьогодні мають розповідати не лише про свої продукти, а й про цінності, закладені в бізнес. Наприклад, поділитися своїм екологічним упакуванням чи створити благодійний проєкт. 

Наприклад, український бренд одягу Friends of Fashion несе в собі позиціювання, що Hedonism can be rational too, підкреслюючи ідею якісного, яскравого одягу і цінність раціонального використання речей. 

Instagram: @friendsoffashion.ua

Використовуйте нові ідеї, але памʼятайте, що це лише доповнення. Головним трендом завжди буде якісний контент, який виконує цілі бренду. 

Реклама

Популярні матеріали

«Я часто питала, за що мені ця втрата. А потім зрозуміла: війна не...


Український суперфуд: 5 корисних страв із буряка


Найстильніші сумки для літньої пори в новій колекції HARVEST...


Читайте також
Стиль життя / Блог стиль життя

Бердвотчинг: що це таке і де його шукати

Популярні матеріали