Як розвивати свій блог у 2024 році: 5 порад від експертки

Фундаментальні рекомендації в колонці для ELLE

Ведення блогу входить до 10 найкращих ідей для бізнесу і може стати одним із найвдаліших рішень у вашому житті. Це можливість впливати й доносити свої цінності, ділитись досвідом, продавати ідеї та продукти. На що варто звернути увагу, розвиваючи свій блог? Розповідає експертка із соцмереж та інфлюенсерка Таня Стороженко (її аудиторія — понад 70 тисяч підписників в Instagram) в колонці для ELLE.

1. Має бути ціль. Без неї ніяк.

Ціль допомагає не втрапити у дві можливі пастки, якщо ми говоримо про ведення блогу. 

Перша пастка — відсутність мотивації.

Блог — це не заняття на 5 хвилин, це повноцінна зайнятість. З чіткою ціллю ми маємо внутрішній ресурс, щоб працювати над веденням блогу, і бачимо сенс, щоб інвестувати в нього час і гроші.

Інша пастка — не релевантний контент.

Коли в нас є ціль, ми робимо той контент, який приведе нас до результату. Наприклад, ціль — розвивати свій блог тренера, щоб у кінцевому підсумку запустити навчання. Ми розуміємо, що наш контент має бути експертним. Щоб відкрити свій фітнес-клуб, потрібно створювати інший контент.

2. Ваш блог повинен мати «гачки», за які буде чіплятись нова аудиторія.

Чесно дайте відповідь собі на запитання: «А я б підписалась на свій блог?» І тут йдеться не про самокритику, а про вміння оцінити збоку, наскільки блог чіпляє. У вас корисний контент? Він стильний? У вас смішно? 

Що чіткіші сюжетні лінії вашого блогу, то більшим буде залучення аудиторії.

Шпаргалка з питань, які треба собі поставити:

  1. Чи дійсно мій блог відображає те, що я хочу транслювати в соцмережах? 
  2. Чи є в мене чіткі сюжетні лінії, зрозумілі читачам?
  3. Яке перше враження від моєї сторінки?

Наприклад, в мене на сторінці для нової аудиторії є хайлайти для знайомства та чіткий опис в шапці профілю, який транслює лінії мого блогу:

3. Просування — це must.

Яким би класним не був білборд, у ньому немає сенсу, якщо його забули повісити. 

Дуже часто з нашим блогом все чудово — потрібно просто увімкнути платне просування або вивчати тему органічного розвитку. Поступово з набором аудиторії ви будете краще розуміти свій блог, запити людей та їхні інтереси. Нова аудиторія буде купувати у вас, записуватись на послуги — як результат, зростатиме ваша мотивація продовжувати свою діяльність. Як будь-який бізнес, блог потребує часових та грошових інвестицій.

Моя рекомендація: на початку кожного місяця фіксуйте для себе комфортну суму, яку інвестуєте в блог. Ви можете її витратити на просування чи навчання.

4. Знайдіть свій формат і вивчіть його на 100%.

Для успіху не потрібно виснажувати себе десятками різних форматів. Хтось сильний у текстах, але не дружить з візуалом. Хтось вдало підхопив тренди на Reels, а для когось знімання відео — це справжні тортури. 

Питання, які варто собі поставити:

  1. Що мені подобається робити в блозі, а що ні?
  2. Яка частота контенту комфортна для мене?

Які майданчики найкраще розкриють мої суперсили? Наприклад, викладачу англійської необхідно знімати відео, щоб краще розкрити свої навички, а дизайнер за основу може взяти візуал та розкриття себе через пости.

5. Нарешті розпочніть блог і зробіть його пріоритетним.

Будь-яка справа через пів року дасть гарний результат, який сьогодні навіть складно уявити. Головне  — системно над цим працювати. У всіх нас є свої страхи: «Чи це буде комусь цікаво? А що подумають знайомі? Вже так багато інших блогів!» 

Але варто зрозуміти, що будь-який страх обмежує наші можливості. Поки ви хвилюєтесь за недоліки, набагато краще було б просто почати, мати перші спроби й помилки. А також — робити висновки та вдосконалюватися. Кожен з нас — це окремий всесвіт, залишилось лише проявити себе справжнього в соцмережах. 

Реклама

Популярні матеріали

Українська кухня: веганські рецепти на сніданок, обід і вечерю...


Чай із кульбаби: корисні властивості, правила приймання та...


Вікторії Бекхем — 50! Еволюція стилю зірки


Читайте також
Популярні матеріали