2021 рік запам’ятається як період утвердження соцмережі TikTok, несподіваних повернень зірок, успіху серіалів на Netflix та відкритих розмов про важливість ментального здоров’я. Визначні події знову проводили в офлайн-форматі, а те, що не змогли організувати раніше через пандемію коронавірусу, нарешті втілювали в реальність.
Instagram: @simonebiles
Ми ж підібрали 5 найцікавіших моментів у попкультурі 2021 року, про які говорив увесь світ.
Рух #FreeBritney
У червні Брітні Спірс порушила мовчання й заявила в суді про те, що понад 10 років її життям постійно контролювали. Фанати співачки розпочали рух #FreeBritney, зірки почали підтримувати виконавицю, а видання New York Times випустило документальний фільм Framing Britney Spears. Співачка відкрито розповідала про приниження, а наприкінці року суд відсторонив її батька від опікунства. Нарешті мрія Брітні Спірс здійснилася.
Instagram: @britneyspears
Новий альбом Адель «30»
Британська співачка Адель мовчала у Twitter протягом 9 місяців і не випускала жодної пісні впродовж 6 років. У жовтні виконавиця змінила фотографію в соціальних мережах на темно-бірюзовий фон, а її сайт очистив усю попередню інформацію. Крім того, фанати Адель помітили білборди з написом «30» на Ейфелевій вежі, Колізеї, Бранденбурзьких воротах, музеї НЕМО та Емпайр-Стейт-Білдінг. Прихильники співачки відразу здогадалися про вихід нового альбому. Пізніше Адель почала активно давати інтерв’ю і ділитися подробицями свого життя. Її альбом «30» символізує початок чогось нового. Цьогоріч він став ще й найпопулярнішим: тільки з 19 по 22 листопада його придбало близко 660 мільйонів людей у США.
Instagram: @adele
«Гра в кальмара» на Netflix
«Гра в кальмара» — абсолютна сенсація на стримінговій платформі Netflix. Прем’єра трилеру відбулася 17 вересня — за місяць його переглянули користувачі зі 111 млн акаунтів, а сам серіал став першим у рейтингу для 94 країн. Протягом 24 днів «Гра в кальмара» була найпопулярнішим у США шоу — це рекорд для іноземного продукту на Netflix. Акторка серіалу Хо Ен Чон стала амбасадоркою будинку моди Louis Vuitton, а бренд Bottega Veneta розробив тематичний лабіринт з купою головоломок за мотивами «Гри в кальмара». Ніхто б і гадки не мав, що кіностудії протягом 10 років відхиляли сценарій трилеру через велику кількість жорстокості.
Instagram: @netflixkr
Успіх Олівії Родріґо
Американська співачка Олівія Родріґо заявила про себе ще на початку року — її січневий сингл Drivers License побив рекорд Spotify і став тричі платиновим у США. Пісня слугувала основою для TikTok-челенджів та скетчу на шоу Saturday Night Live. Пізніше виконавиця випустила свій дебютний альбом SOUR, теми якого — дорослішання, невдалі стосунки та пошуки себе. У лютому Time вніс Олівію Родріґо до списку «100 найвпливовіших людей нового покоління», а наприкінці року дві пісні співачки, Drivers License та Good 4 You, увійшли до п’яти найпопулярніших пісень за версією Spotify.
Instagram: @oliviarodrigo
Спортивна революція на користь ментального здоров’я
На Олімпійських іграх у Токіо Сімону Байлз вважали найсильнішою спортивною гімнасткою. Проте дівчина відмовилася виступати у фіналі командного багатоборства та знялася ще з п’яти фіналів змагань. Сімона Байлз пояснила, що через психологічний блок не могла робити складні обертання в повітрі, а пізніше заявила, що має проблеми з ментальним здоров’ям. Рішення спортсменки викликало неоднозначну реакцію в суспільстві, однак воно показало — у спорті потрібно переглянути усталені погляди на незворушність атлетів і на вимушену боротьбу «попри все».
Instagram: @simonebiles