5 найбільш популярних моментів у попкультурі 2021 року

Спортивна революція та новий альбом Адель

2021 рік запам’ятається як період утвердження соцмережі TikTok, несподіваних повернень зірок, успіху серіалів на Netflix та відкритих розмов про важливість ментального здоров’я. Визначні події знову проводили в офлайн-форматі, а те, що не змогли організувати раніше через пандемію коронавірусу, нарешті втілювали в реальність. 

Instagram: @simonebiles

Ми ж підібрали 5 найцікавіших моментів у попкультурі 2021 року, про які говорив увесь світ. 

Рух #FreeBritney

У червні Брітні Спірс порушила мовчання й заявила в суді про те, що понад 10 років її життям постійно контролювали. Фанати співачки розпочали рух #FreeBritney, зірки почали підтримувати виконавицю, а видання New York Times випустило документальний фільм Framing Britney Spears. Співачка відкрито розповідала про приниження, а наприкінці року суд відсторонив її батька від опікунства. Нарешті мрія Брітні Спірс здійснилася. 

Instagram: @britneyspears

Новий альбом Адель «30»

Британська співачка Адель мовчала у Twitter протягом 9 місяців і не випускала жодної пісні впродовж 6 років. У жовтні виконавиця змінила фотографію в соціальних мережах на темно-бірюзовий фон, а її сайт очистив усю попередню інформацію. Крім того, фанати Адель помітили білборди з написом «30» на Ейфелевій вежі, Колізеї, Бранденбурзьких воротах, музеї НЕМО та Емпайр-Стейт-Білдінг. Прихильники співачки відразу здогадалися про вихід нового альбому. Пізніше Адель почала активно давати інтерв’ю і ділитися подробицями свого життя. Її альбом «30» символізує початок чогось нового. Цьогоріч він став ще й найпопулярнішим: тільки з 19 по 22 листопада його придбало близко 660 мільйонів людей у США. 

Instagram: @adele

«Гра в кальмара» на Netflix

«Гра в кальмара» — абсолютна сенсація на стримінговій платформі Netflix. Прем’єра трилеру відбулася 17 вересня — за місяць його переглянули користувачі зі 111 млн акаунтів, а сам серіал став першим у рейтингу для 94 країн. Протягом 24 днів «Гра в кальмара» була найпопулярнішим у США шоу — це рекорд для іноземного продукту на Netflix. Акторка серіалу Хо Ен Чон стала амбасадоркою будинку моди Louis Vuitton, а бренд Bottega Veneta розробив тематичний лабіринт з купою головоломок за мотивами «Гри в кальмара». Ніхто б і гадки не мав, що кіностудії протягом 10 років відхиляли сценарій трилеру через велику кількість жорстокості. 

Instagram: @netflixkr

Успіх Олівії Родріґо

Американська співачка Олівія Родріґо заявила про себе ще на початку року — її січневий сингл Drivers License побив рекорд Spotify і став тричі платиновим у США. Пісня слугувала основою для TikTok-челенджів та скетчу на шоу Saturday Night Live. Пізніше виконавиця випустила свій дебютний альбом SOUR, теми якого — дорослішання, невдалі стосунки та пошуки себе. У лютому Time вніс Олівію Родріґо до списку «100 найвпливовіших людей нового покоління», а наприкінці року дві пісні співачки, Drivers License та Good 4 You, увійшли до п’яти найпопулярніших пісень за версією Spotify. 

Instagram: @oliviarodrigo

Спортивна революція на користь ментального здоров’я

На Олімпійських іграх у Токіо Сімону Байлз вважали найсильнішою спортивною гімнасткою. Проте дівчина відмовилася виступати у фіналі командного багатоборства та знялася ще з п’яти фіналів змагань. Сімона Байлз пояснила, що через психологічний блок не могла робити складні обертання в повітрі, а пізніше заявила, що має проблеми з ментальним здоров’ям. Рішення спортсменки викликало неоднозначну реакцію в суспільстві, однак воно показало — у спорті потрібно переглянути усталені погляди на незворушність атлетів і на вимушену боротьбу «попри все».

Instagram: @simonebiles


Реклама

Популярні матеріали

Українська кухня: веганські рецепти на сніданок, обід і вечерю...


Чай з кульбаби: корисні властивості, правила приймання та...


Old money — естетика, яка ніколи не вийде з моди: складаємо образи...


Читайте також
Популярні матеріали