Українська символіка в Нью-Йорку: бренд BEVZA презентував першу лінійку сумок

Натхненням стала інсталяція пшеничного поля на Мангеттені  

Український бренд BEVZA презентував лінійку сумок, з якою дебютував під час показу колекції SS`24 на Тижні моди в Нью-Йорку. Символом кампейну аксесуарів стали колоски пшениці.

«Україна є одним із найбільших експортерів пшениці у світі. Земля, яку ми захищаємо, годує багато інших країн. Для нас пшениця завжди була священним символом», — діляться у BEVZA.

Кампейн складається з 5 різних сумок із деталями у вигляді плоского колоска на фурнітурі, а також ременів із такою ж фурнітурою.

Знімання відбувалися в Нью-Йорку. Бренд обрав місто, щоб показати актуальність інсталяції Агнес Денес «Пшеничне поле — Протистояння». 1982 року художниця виростила пшеничне поле на Мангеттені. Така інсталяція у її творчості є символом та універсальним поняттям — у ній ідеться про безгосподарність, марнотратство, голод у світі та екологічні проблеми.


Реклама

Популярні матеріали

Яке взуття обирають на зиму модниці: 28 найстильніших варіантів...


Осінній вікенд у Львові: гід найкращими локаціями 


Анджеліна Джолі вперше за три роки вийшла на червону доріжку в...


Читайте також
Популярні матеріали