Український бренд BEVZA презентував лінійку сумок, з якою дебютував під час показу колекції SS`24 на Тижні моди в Нью-Йорку. Символом кампейну аксесуарів стали колоски пшениці.
«Україна є одним із найбільших експортерів пшениці у світі. Земля, яку ми захищаємо, годує багато інших країн. Для нас пшениця завжди була священним символом», — діляться у BEVZA.
Кампейн складається з 5 різних сумок із деталями у вигляді плоского колоска на фурнітурі, а також ременів із такою ж фурнітурою.
Знімання відбувалися в Нью-Йорку. Бренд обрав місто, щоб показати актуальність інсталяції Агнес Денес «Пшеничне поле — Протистояння». 1982 року художниця виростила пшеничне поле на Мангеттені. Така інсталяція у її творчості є символом та універсальним поняттям — у ній ідеться про безгосподарність, марнотратство, голод у світі та екологічні проблеми.