Ювелірний бренд Tiffany & Co. презентував колекцію Tiffany Lock. Характерна і сучасна, нова лінійка — це сміливе візуальне висловлювання про стосунки з людьми й те, як вони визначають, хто ми.
«Tiffany Lock — це елегантна інтерпретація архівного функціонального дизайну, — розповідає Александр Арно, виконавчий віцепрезидент із продуктів і комунікацій Tiffany & Co. — Колекція, яка вирізняється сучасними чистими лініями та революційним механізмом застібки, представляє нову захопливу основу наших ювелірних виробів з діамантами та золотом».
«Жодних правил. Вітаємо всіх». Таким духом наповнена вся колекція Tiffany Lock — чотири браслети з 18-каратного жовтого та рожевого золота розроблені для всіх. Переосмислюючи ідею замка, важливого мотиву з архіву Tiffany, колекція перетворює його на сміливий символ єдності та інклюзивності. Доступна з діамантами або лише з металу, застібка має інноваційний поворотний механізм, який повторює функціональність навісного замка.
До 1950-х років Tiffany пропонувала функціональні навісні замки. У середині століття бренд почав утілювати цю ідею у всьому: від брелоків і затискачів для грошей до брошок і намист. Протягом останніх 20 років мотив замка продовжував розвиватися в таких колекціях, як Return to Tiffany і Tiffany HardWear.
Чотири браслети Tiffany Lock ціною від 6800 до 32 000 доларів доступні в магазинах Tiffany & Co. і на сайті вже з серпня 2022 року.