Стильні образи на початок осені

У лукбуці ЦУМ

Щосезону головний універмаг країни поповнює свій портфель брендів новими іменами — гучних міжнародних марок й успішних українських дизайнерів. Цьогоріч команда ЦУМу зробила акцент саме на нові надходження та початок активного ділового сезону. До співпраці був запрошений польський фотограф українського походження Ян Васюхник, серед клієнтів Balenciaga, Puma, Reebok та міжнародні глянці.

Моделі позували в трьох локаціях: екстер’єрна зйомка у місті біля Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського, на тлі природних ландшафтів у теплому осінньому світлі та в студії з яскравими арт-об’єктами й абстрактними елементами декору. Естетика комфортної елегантності та насичені відтінки як головні тренди осені відтворені в образах, які будуть доречними на ділових зустрічах, прогулянках містом та під час активного відпочинку на природі. 

Прем’єри цієї осені, ексклюзивні та вже улюблені бренди, на які варто звернути особливу увагу: сумки та взуття бренду Stella McCartney, м’які кольори та геометричні деталі в колекції Marni, елегантне взуття та аксесуари Giuseppe Zanotti, костюми та сукні паризької марки Marine Serre, лаконічні аксесуари нідерландського бренду Wandler, верхній одяг із м’якої овчини скандинавської марки Anne Vest, розкішний одяг та аксесуари грузинського бренду ANOUKI, стримані та водночас помітні речі з колекції Izabel Marant.

Чоловікам у новому сезоні команда універмагу підготувала класичні, витримані та технологічні колекції італійських брендів SEASE, Tagliatore, Lardini, Officine Generale та Cortigiani, також було відкрито shop-in-shop міланського бренду Eleventy, для прихильників французького шику — одяг Lemaire та Isabel Marant, актуальне поза часом взуття JM Weston та ювелірні прикраси лаконічного дизайну Le Gramme. Fashion-напрям представлений брендами Nanushka, N°21, JW Anderson, Neil Barrett та іншими флагманами світової чоловічої моди.

ЦУМ і надалі виступає головним бізнес-партнером українських дизайнерів. На 3-му поверсі універмагу селекція нараховує вже 125 локальних брендів – вишукані корсетні сукні Frolov, філігранно скроєні костюми LITKOVSKAYA, жіночні спідниці та чуттєві бра Anna October, денім Ksenia Schnaider, капелюхи Ruslan Baginskiy, архітектурний крій Valery Kovalska та жакети з ідеальною посадкою від GUDU.

Нові streetwear-імена в ЦУМі — 424 із Лос-Анджелеса, італійські NEMEN та OUTHERE, японський Bape (A Bathing Ape), американський Autry, а також Rapha, Satisfy, Pas Normal – у новій категорії activewear, колаборації AAPE x Alpha Industries та Li-Ning х Neil Barrett. 

У категорії марок із позначкою «екосвідомі» актуальні як ніколи Stella McCartney, Veja, Gestuz, Boyish, Themoirè, Norse Projects. 

Нові надходження також уже доступні в інтернет-магазині tsum.ua, доставка безкоштовна по всій Україні.

 


Реклама

Популярные материалы

Меган Фокс и Кортни Кардашьян вместе снялись для бельевого бренда...


Бред Пітт подав до суду на Анджеліну Джолі та звинуватив її у змові...


Меган Маркл и принц Гарри планируют вернуться в Великобританию...


Читайте также
Популярные материалы