Співачка Roxolana стала обличчям нової кампанії Marc O'Polo Denim

Від тенісного корту до вуличних трендів

Скандинавський бренд Marc O`Polo Denim, представлений в Україні fashion-ритейлером INTERTOP Ukraine, спільно з українською співачкою ROXOLANA представили кампейн на честь виходу нової колекції. Кампанія поєднує у собі атмосферу 90-х, молодості, енергійності та буквально переносить світ спорту і тенісу на вулиці великого міста.

Нова колекція Off The Court — це багатофункціональний стрітстайл з елементами спортивного одягу. Молода і талановита співачка ROXOLANA стала уособленням основних цінностей бренду і зокрема колекції, серед яких дух індивідуальності та бажання рухатися вперед.

До того ж новий трек співачки «Сумую циклічно» став саундтреком до нової рекламної кампанії бренду. Актуальні кольори та фасони, органічні матеріали та спортивні деталі роблять колекцію ідеальною складовою активного та стильного життя у місті.

Колекція Off The Court виготовлена зі 100% органічної бавовни та переробленого деніму. Її вже можна придбати на сайті INTERTOP.UA.


Реклама

Популярні матеріали

Яке взуття обирають на зиму модниці: 28 найстильніших варіантів...


Осінній вікенд у Львові: гід найкращими локаціями 


Анджеліна Джолі вперше за три роки вийшла на червону доріжку в...


Читайте також
Популярні матеріали