Сільська ностальгія поєднана з міською іронією — в новій демісезонній колекції KSENIASCHNAIDER

Джинси з вишивкою, конопляні сукні й сорочки, мʼякий трикотаж створюють комфортний повсякденний гардероб

Знята серед вишневих садів і морських пейзажів, колекція Pre-Spring 2026 звипромінює м’який, літній настрій — із характерною для бренду дотепністю.

Ця демісезонна лінійка побудована навколо деніму — ключового матеріалу KSENIASCHNAIDER. Джинси з вишивкою, конопляні сукні й сорочки, мʼякий трикотаж створюють комфортний повсякденний гардероб, у якому легко рухатися та відчувати красу життя.

У колекції є іронічні деталі, як-от слоган сезону: «Humans wear jeans». Просте, але влучне нагадування про те, що нас відрізняє від тварин — одяг як культурний код і акт самовираження. Також присутній фірмовий зелений цінник, який зʼявляється на деяких виробах. Ще однією ключовою ознакою колекції стало зображення вишень — традиційних для України. Цей принт був намальований Антоном Шнайдером уперше для колекції весна-літо 2017, і майже десять років потому команда перевипустила власний архів. У наступному сезоні вишні вишиті на денімі, трикотажі, зв’язані вручну гачком або надруковані на коноплі та льоні.

Усі вироби створено з органічної бавовни, конопель і кропиви. Виробництво колекції — локальне, на власних потужностях бренду в Києві.


Реклама

Популярні матеріали

Штани-аладдіни — головний тренд літа-2025: як носити та де шукати...


Меган Маркл розповіла про традицію, яку підтримує з принцом Гаррі...


Чому у фіналі «Гри в кальмара» зʼявляється Кейт Бланшетт:...


Читайте також
Популярні матеріали