Що чекає на модну індустрію у 2023 році

Детальна аналітика від західних експертів

Міжнародна консалтингова компанія McKinsey & Company та видання The Business of Fashion провели аналіз модного ринку та склали прогноз на 2023 рік. Як повідомляє видання BOF, індустрія моди потужно відновилася після пандемії. Дохід світової галузі у 2021 році зріс на 21% порівняно з аналогічним періодом минулого року та продовжував зростати в першій половині 2022 року, при цьому дохід зріс на 13%. Однак низка безпрецедентних проблем звела нанівець будь-які досягнення та уповільнила прогрес протягом року.

Вторгнення РФ в Україну, що почалося в лютому, сколихнуло галузь і викликало енергетичну кризу в Європі. Лідерам індустрії доводиться керувати дедалі меншою частиною глобальної економіки, що спричинить серйозні наслідки для галузі у 2023 році. 85% експертів прогнозують, що інфляція буде проблемою й наступного року, а 58% вважають, що енергетична криза й надалі послаблюватиме ринок. Очікується, що зростання глобального ВВП сповільниться приблизно до 2,2% у 2023 році.

Хоча у звіті відзначається загальне уповільнення розвитку галузі, деякі можливості для прогресу є. Очікується, що продажі одягу класу люкс у 2023 році зростуть у всьому світі на 5-10% порівняно з 2% та 3% для решти галузей. Модні компанії загалом змогли побудувати міцну основу в 2021 році та в першій половині 2022 року, яка допоможе їм витримати фінансовий шторм.

Зростання інфляції в багатьох великих економіках спричинило кризу вартості життя, що спонукає багатьох споживачів переглянути та навіть кардинально змінити свої фінансові звички. У період з квітня по липень 2022 року майже три чверті споживачів у США шукали недорогі бренди або продукти. Бренди змушені залишатися привабливими для споживачів з огляду на складні економічні умови.

Також очікується збільшення попиту на позагендерний одяг. Оскільки межі між чоловічим і жіночим одягом дедалі стираються, бренди мають можливість переосмислити бізнес-процеси та операції, щоб підключитися до цієї еволюції. Половина споживачів молодого покоління купували модний одяг поза межами своєї гендерної ідентичності.

Зазначається, що формальний одяг буде найстійкішою категорією в моді, оскільки споживачі переосмислюють своє вбрання для офісу та особливих подій.

39% керівників з галузі моди очікують, що продажі святкового одягу увійдуть до трьох найкращих категорій зростання у 2023 році.

«Глобальну економіку чекає один з найважчих років — зі зростанням інфляції, кризою вартості життя та наслідками війни в Україні, що створює «полікризу». Такі умови вимагають ретельного управління витратами та цілеспрямованих стратегій зростання, щоб скористатися можливостями у сегменті розкоші, особливо на Близькому Сході та в Азійсько-Тихоокеанському регіоні, разом з перепродажем, орендою та дисконтним ринком для клієнтів, які торгують дешевше», — говорить Імран Амед, засновник і генеральний директор The Business of Fashion.

 

Реклама

Популярні матеріали

Шукайте свіжий випуск ELLE Decoration


10 трендових манікюрів для коротких нігтів на весну 2024 року...


Стилістка Марина Мартинів запустила платформу FÉMATCH для пошуку...


Читайте також
Популярні матеріали