Цього літа український бренд Ruslan Baginskiy відзначає своє десятиріччя історичною подією в серці світової моди — Парижі. У межах ювілейного проєкту український дизайнер, запрошений гість Galeries Lafayette, створив дизайн 12 головних вітрин, поп-ап і відкрив магазин свого бренду у форматі shop-in-shop на другому поверсі одного з найвідоміших модних універмагів світу — Galeries Lafayette Paris Haussmann.
Головна будівля Galeries Lafayette — видатна архітектурна споруда, збудована ще у 1912 році, яка понад сто років залишається не тільки туристичною пам’яткою, а і ключовою платформою світової моди. Кожного року Galeries Lafayette приймає 27 мільйонів відвідувачів і тримає лідерство у продажах серед європейських департаментів. Фасад знакової будівлі прикрасив спеціально створений банер Ruslan Baginskiy у синьо-жовтих кольорах площею 140 м2. Сам проєкт увійшов до кутюрної програми офіційного Тижня моди в Парижі, підкреслюючи значущість події для українського дизайну на міжнародній арені.
Вітрини Galeries Lafayette — особливий культурний простір, де з початку XX століття народжуються нові візуальні мови та наративи. У різні роки їх оформлювали такі бренди, як Prada, Chanel, Louis Vuitton, Jacquemus. Вперше в історії української модної індустрії бренд реалізував takeover такого масштабу. Інсталяцію Ruslan Baginskiy можна побачити на вулицях Парижу з 8 липня по 25 серпня.
«Для мене і для команди це більше ніж проєкт — це важливий момент, присвячений українській культурі: її силі, витонченості, креативності й здатності надихати цілий світ. Це розповідь про наш дім з великою любов`ю до того, ким ми є. Щодня вітрини бачитимуть тисячі людей, які цього літа приїхали в Париж. Ми віримо в мову культури, а кожна вітрина в центрі міста — це наш голос», — Руслан Багінський.
Візуальна розповідь, що отримала назву Ruslan Baginskiy Tales, поєднує сучасний дизайн, традиційні техніки та художню інтерпретацію української ідентичності. 12 вітрин задумані у вигляді виставки просто неба; кожна з них розкриває окрему історію. Тут є:
– вітрина, присвячена лозоплетінню з села Іза — унікальній техніці, що входить до Списку нематеріальної культурної спадщини ЮНЕСКО. Саме з майстрами з Ізи бренд створив однойменну сумку влітку 2023 року.
– вітрина з манекенами, натхненими роботами Казимира Малевича, що перегукується з українським авангардом.
– пара вітрин у синьо-жовтих кольорах: на дисплеї збільшена бейкер бой кеп, натхнена традиційним тином, та масштабовані RB bag charms у вигляді українських птахів.
«Я хотів, щоб вітрини не просто показали продукт, а розповіли про його культурне походження. Звідси з`явилась ідея формату вуличної виставки — історії, яка говорить про Україну і про красу, яку треба зберегти», — відзначає Руслан Багінський.
До проєкту дизайнер долучив сучасних українських митців та майстрів: килим для зони магазину Ruslan Baginskiy реалізував Ярослав Кущ у техніці тафтингу. Даша Імшенецька розробила унікальний сервіз, натхнений формами колекцій RB. Юстина Гризлюк працювала над кольоровою палітрою та виконанням манекенів для вітрин. Птахів з дерева виготовила Цветкова Ілона.
Гостям та друзям бренду було надіслано спеціальне фізичне запрошення — колекційний bag charm у вигляді синиці: ця пташка першою «сповістила» про запуск події.
Ruslan Baginskiy Tales можна побачити з 8 липня до 25 серпня 2025 року в Galeries Lafayette Paris Haussmann.