Рекламу Zara заборонили через моделей, які виглядають «нездорово худими»

Під блокування потрапили два оголошення бренду

Бренд Zara опинився у центрі нового скандалу. Два рекламні оголошення компанії були заблоковані регулятором у Великій Британії й названі «соціально безвідповідальними». А причиною цьому став вигляд моделей, який визначили «нездорово худим». Які саме фото потрапили під заборону та що відмітило Управління з рекламних стандартів (ASA) — розповідаємо далі.  

Як зазначає видання Independent, у травні ASA отримало скаргу щодо двох рекламних світлин на сайті Zara. На одному кадрі модель була вдягнена у вільну сатинову сорочку з напіврозстебнутими ґудзиками, а на іншому — у мінісукню-комбінацію на тонких бретелях. 

ASA зробило висновок, що глибокий виріз сорочки на першому фото «привертав увагу до верхньої частини грудей моделі, створюючи фокус навколо ключиць, що виступали». Окрім цього, постава додавала враження, що руки, плечі й груди були непропорційно худорляві. На другому ж кадрі ключову роль відіграло освітлення, яке візуально виділило стрункість дівчини.

«Загалом, ми вважаємо, що пози та вибір одягу в рекламах створили враження, що моделі є нездорово худими», — зазначило ASA.

X: @Independent

Бренд Zara відкинув звинувачення, заявивши, що моделі працювали на відомі та авторитетні модні бренди, і підтвердивши, що обидві мають медичні довідки з підтвердженням їхнього здоров’я. Також у компанії заявили, що жодна світлина не піддавалася редагуванню, окрім незначної кольорокорекції.

Утім після висунутих скарг бренд все ж видалив зображення із сайту.

«Ми прагнемо відповідального контенту та дотримуємося суворих правил і контролю під час вибору та фотографування моделей, а також під час вибору зображень», — додав речник Zara.


Реклама

Популярні матеріали

Подорож у минуле: історія сукні Palladio Dior, натхненої античною...


Оракул на Повний Місяць 9 серпня для всіх знаків Зодіаку


Відкриття сезону весна-літо — 2026: найкращі образи гостей Тижня...


Читайте також
Популярні матеріали