Команда Лілії Пустовіт вже минулого року показала новий вектор розвитку свого бренду. Естетика колекцій відійшла від ніжної жіночності до войовничої дівочості. Очевидно, це грає на руку статусу Poustovit. Якщо раніше її аудиторією були заможні жінки 35+ за невеликими статистичними винятками, то зараз молода прогресивна аудиторія стає компроміснішою і починає вірити у щирість намірів дизайнерки. Безумовно, тут неможливо не відмітити роль Антона Белінського, який вплинув на фундаментальні зміни бренду.
Колекція сезону осінь-зима 2017-18 має воєнний контекст, але не український. Тут скоріше історія про жінок французьких лейтенантів, про Маріон Котрійяр, котру ми бачили на мудборді нового сезону, про символ незламності жіночого духу. Щоразу Пустовіт наслідує сучасний стандарт європейської жінки, яка знає собі ціну, не боїться агресивних форм, але продовжує залишатися жінкою.
«Як одна епоха змінює іншу, так і тендітні квіти, і ніжні почуття здатні розвіяти суворість військової атмосфери, приносячи з собою необхідні всім любов і тепло», – коментує Лілія Пустовіт.
Похожие материалы:
Щодо самого одягу, то бренд представив широкі спідниці та брюки з м’якої вовни, кашемірові пальто з хутряними комірцями, сукні з тонкого мережива і блискучих тканин з люрексом в клітинку. Використаний також і принт, який нагадує відблиски інею, або квітку, що замерзла від несподіваної появи снігу. Певним здивуванням стало використання квітки протея, символ Кейптауна, тобто африканська естетика. Лілія сміливо поєднала європейський традиціоналізм із зеленими і помаранчевими квітами, оксамитом і велюром, м’якою драпіровкою.
Через такий мікс культурних, контрастно відмінних особливостей Poustovit не вдалося візуалізувати першопочатковий задум. Більше того, Лілія, узагальнюючи колекцію, сказала: «…усе це нагадує про українські зимові свята, оксамитові сердаки, вовняні свитки і хутряні кожухи». Тобто зрештою це історія про український традиційний костюм. Скажу чесно, мені так не здалося, хоча колекція заслуговувала тих гучних оплесків, які глядачі показу адресували пані Лілії.