Нова колекція GUNIA Project звертається до широкого спектра проявів української художньої ідентичності: від мистецьких музейних об’єктів до предметів повсякденного вжитку та стінних хатніх розписів. Переосмислені у світлі сучасного стилю життя, автентичні елементи оздоблюють гаму одягу, прикрас, кераміки та новорічного декору, що утворюють цілий «Дивосвіт».
Працюючи із зимовим гардеробом, бренд запропонував авторський, наївний погляд на базові речі. Звичний світшот отримав фігурний комірець, комплекти з бавовни та текстурованого трикотажу прикрасились нашивками, а кардиган з декоративними петлями інтерпретував гуню — різновид гуцульського верхнього одягу.
Об’ємні светри з вовни альпаки та мериноса оздобили вишивкою за мотивами настінних розписів на Уманщині та Кам`янеччині. Їхню яскравість збалансувало монохромне пальто з вовни та кашеміру, що повністю виконується вручну протягом 16 годин. Декоративне різьблення та розписи хат стали натхненням й для орнаментів на вишитих сорочках, що вже традиційно присутні в колекції GUNIA Project. Поряд з класичними силуетами були представлені сорочки з пишними рукавами та рясним оздобленням, створені для святкування та особливих подій.
Лінія прикрас натомість визначилася образом змії — символом прийдешнього 2025 року. В дизайні GUNIA Project її обрис походить з анімалістичного золотого персня III ст. до н. е. з міста Тіра, кресала XIX ст. з Гуцульщини та зображення сузір’я змії в атласі Станислава Любинецького 1668 року.
Образ змії з’явився й у колекції керамічних виробів, розроблених спеціально до свят та ладних слугувати протягом усього року. Зображення янголів у розписах кераміки перейняло естетику вишивки на рушнику невідомого походження, розписи з котами нагадало про картину «Квіти з кицьками» XX ст. з Лівобережної Черкащини з Фонду Миколи Бабака, а уроборос — про гравюру авторства Олександра Тарасевича. Важливим візуальним елементом кераміки та прикрас став бант, що натхнений верхньою частиною дукача роботи місцевого ювеліра з Чернігівщини. А малюнки зірок, вручну виконані позолотою на керамічних виробах, відсилають до Вифлеємської зірки з колекції Національного музею народної архітектури та побуту України.
Багатошаровість народної культурної традиції відобразилося в експериментах з техніками, формами й кольорами. Попри характерну новорічну казковість, «ДИВОСВІТ» GUNIA — це не паралельний вимір, а дива, що їх можна побачити, якщо звернути увагу.