«Ми перші у світі, хто розробив інноваційне хутро на основі конопель як замінник натуральному та екохутру», – розповіла засновниця бренду DevoHome Оксана Дево

Ukrainian Fashion Week за підтримки Українського культурного фонду презентує четверту історію Action: Sustainable Fashion – DevoHome   

Тканини з конопель є дуже популярним матеріалом як серед сталих брендів, так і серед споживачів. Процес вирощування, обробки та подальшого використання конопляної сировини є максимально етичним стосовно довкілля та людей. Саме тому sustainable-виробники дедалі частіше використовують цю тканину для створення одягу. Більше того, висока якість та екологічні властивості цього матеріалу є дуже запотребованими сьогодні. 

Процес роботи із коноплею як сировиною для виготовлення текстилю все ще досить дорогий і складний. Однак Україна має всі шанси працювати у цьому напрямку текстильної промисловості ­– через сприятливі для цього умови і традиції. 

Бренд одягу та домашнього текстилю із конопляного волокна DevoHome відновлює екосистему ідентичності, орієнтуючись на інновації та переосмислення українських традицій.

Команда бренду вже сьомий рік поспіль продовжує підтримувати 12-ту і 14-ту цілі програми розвитку Організації Об`єднаних Націй (відповідальне споживання та збереження морських екосистем).

«Ми перші у світі, хто розробив та пропонує інноваційне хутро на основі нетканого волокна із конопель як замінник натуральному та екохутру», – розповіла засновниця бренду Оксана Дево.

Інноваційний матеріал HempFur замінює тваринне й синтетичне хутро і за своїми властивостями придатний для пошиття конопляних шуб. 

Конопляне волокно – це міцний біорозкладний матеріал, росте без гербіцидів і пестицидів, стійкий до шкідників, швидко поглинає і виділяє вологу, гіпоалергенний; забезпечує прекрасну регуляцію температури та циркуляцію повітря. 

Бренд виробляє також натуральний конопляний утеплювач, який використовують для пальт, жакетів і жилетів як заміну пуху і синтетики, що зазвичай використовується в мас-маркеті.

DevoHome наголошує на тому, що при створенні свого продукту команда бренду відповідально ставиться до всіх ланок процесу, не вбиваючи природу, а відновлюючи традиційне для України виробництво текстилю з конопель.

Переглянути відеоісторію бренду можна за посиланням: 

Над проєктом Action: Sustainable Fashion працюють:

Дар`я Марусик, керівниця проєкту

Володимир Нечипорук, продюсер проєкту

Олександра Дімітрієвіч, арт-директорка проєкту

Таїсія Короткова, графічна дизайнерка проєкту

Едіє Дербішева, продюсерка знімальної групи

Тім Меір, оператор/режисер монтажу

Валерій Ведута, фотограф

Катерина Федичина, Оксана Шубіна та Катерина Будусова, комунікаційний відділ

Ірина Чиркова, літературна редакторка

Олена Сорока, Надія Невмержицька, Валентина Курченко, адміністративний відділ

Міра Марчук, асистенка проєкту

В роботі над проектом також використані архіви DevoHome


 


Реклама

Популярні матеріали

Осінній вікенд у Львові: гід найкращими локаціями 


Анджеліна Джолі вперше за три роки вийшла на червону доріжку в...


Чорна п’ятниця: які знижки пропонують українські модні бренди...


Читайте також
Популярні матеріали