Фешн-платформа Lyst назвала найпопулярніший модний бренд третього кварталу 2023 року

Більше не Loewe

Онлайн-ритейлер Lyst оприлюднив свій рейтинг найпопулярніших брендів і товарів у модній індустрії, які найчастіше купували, шукали, коментували та одягали у третьому кварталі 2023 року. Список найпопулярніших модних брендів уперше очолив Модний дім Міуччі Пради Miu Miu, змістивши фаворита минулого сезону Loewe.

«У рік свого 30-річчя грайлива лінія Міучча Прада перевершила популярність "старшої сестри" Prada завдяки глобальному попиту на культові продукти, включаючи балетки та сумку Arcadie. З більш ніж 223 мільйонами переглядів на TikTok і кампанією за участю Емми Коррін, Етель Кейн і Заї Вейд, осінньо-зимова лінія Miu Miu мала сильний вплив на продажі. Кашеміровий кардиган з логотипом, другий найпопулярніший продукт цього кварталу, швидко досяг статусу "it" і викликає ефект ореолу для категорії: пошукові запити на кардигани зросли на 44%», — повідомляє платформа.

До першої трійки найпопулярніших брендів також увійшли: бренд Loewe, який, зокрема, презентував кампанії FW23 за участю Тейлор Рассел, Тан Вей та Джеймі Дорнана та випустив сумку Squeeze bag, та Prada, який провів 10-й показ Prada Mode в Сеулі, випустив сумку через плече Arqué і не тільки. В десятці також: Bottega Veneta, Versace, Saint Laurent, Moncler, Valentino, Jacquemus, Burberry.

Найпопулярнішим продуктом кварталу стали туфлі Mary-Jane Tabi від Maison Margiela. До першої п`ятірки також увійшли: кардиган Miu Miu, стьобана сумка COS, кросівки Nike x Martine Rose Shox MR4 Mule та шльопанці Birkenstock Arizona.

Повний рейтинг шукайте за посиланням.


Реклама

Популярні матеріали

10 фільмів, які варто передивитися цієї осені


Одна сумка, яку полюбили всі модниці цієї осені


Благодійні ініціативи до місяця обізнаності про рак молочної...


Читайте також
Популярні матеріали