Онлайн-ритейлер Lyst оприлюднив свій рейтинг найпопулярніших брендів і товарів у модній індустрії, які найчастіше купували, шукали, коментували та одягали у третьому кварталі 2023 року. Список найпопулярніших модних брендів уперше очолив Модний дім Міуччі Пради Miu Miu, змістивши фаворита минулого сезону Loewe.
«У рік свого 30-річчя грайлива лінія Міучча Прада перевершила популярність "старшої сестри" Prada завдяки глобальному попиту на культові продукти, включаючи балетки та сумку Arcadie. З більш ніж 223 мільйонами переглядів на TikTok і кампанією за участю Емми Коррін, Етель Кейн і Заї Вейд, осінньо-зимова лінія Miu Miu мала сильний вплив на продажі. Кашеміровий кардиган з логотипом, другий найпопулярніший продукт цього кварталу, швидко досяг статусу "it" і викликає ефект ореолу для категорії: пошукові запити на кардигани зросли на 44%», — повідомляє платформа.
До першої трійки найпопулярніших брендів також увійшли: бренд Loewe, який, зокрема, презентував кампанії FW23 за участю Тейлор Рассел, Тан Вей та Джеймі Дорнана та випустив сумку Squeeze bag, та Prada, який провів 10-й показ Prada Mode в Сеулі, випустив сумку через плече Arqué і не тільки. В десятці також: Bottega Veneta, Versace, Saint Laurent, Moncler, Valentino, Jacquemus, Burberry.
Найпопулярнішим продуктом кварталу стали туфлі Mary-Jane Tabi від Maison Margiela. До першої п`ятірки також увійшли: кардиган Miu Miu, стьобана сумка COS, кросівки Nike x Martine Rose Shox MR4 Mule та шльопанці Birkenstock Arizona.
Повний рейтинг шукайте за посиланням.