«У дитинстві ми із сестрою постійно вигадували різні ігри з лялькою, втім ніколи не могла подумати, що сама стану Барбі», — сміється Ольга, тримаючи в руках свою лялькову міні-копію. Разом із десятьма європейськими спортсменками українська фехтувальниця стала прототипом для Барбі в рамках проєкту «Долай бар’єр до мрії», — глобальної соціальної ініціативи, мета якої — підвищити обізнаність про ті фактори, що не дають дівчатам розкрити свій потенціал.
Щороку бренд випускає серію ляльок, присвячену відомим жінкам, які виходять за усталені рамки в різних професіях. Так Барбі надихає наступне покоління і допомагає повірити: можна досягти абсолютно всього. Що цей проєкт означає для самої Ольги, чому зараз важливо підтримувати жінок та як спортсменка готується до своїх четвертих Олімпійських ігор, вона розповідає у перервах між змаганнями, тренуваннями і нашою зйомкою.
Номер у продажу з 7 травня. Онлайн-доставку по Києву можна замовити тут.