Інструменти та секрети, які допоможуть звернути увагу на вашу сторінку в соцмережах

Корисні поради

Сьогодні зображення у соціальних мережах покликане формувати особистий бренд, підвищувати лояльність аудиторії та викликати у користувачів певні емоції.

Тому приділяти увагу фото особливо важливо, якщо ви хочете, аби ваш проєкт став успішним у соцмережах. Відомо, що той чи інший колір викликає у людини конкретну емоцію, а грамотно підібраний шрифт приверне більше уваги. Якщо користуватися ними з розумом, можна збільшити продажі, знизити вартість передплатника або отримати будь-який інший профіт.

Спеціально для ELLE.UA команда програми LOOMY поділилася п’ятьма прийомами, які зроблять ваші публікації у соцмережах результативнішими.

Один колір у дрібних деталях

Особистий бренд став мало не головною тенденцією останнього року. Його основне призначення — асоціація людини з нішею, якою вона займається, щоб збільшити довіру до неї. Це допомагає залучати клієнтів, утримувати їх, підвищувати впізнаваність фрилансера чи бізнесу.

Крім цього, є безліч непомітних прийомів, що допомагають виділитися з натовпу. І це не лише стиль спілкування з аудиторією, а й параметри зображення. Наприклад, оформлення фону під текстом, вибір стикерів та інших дрібниць. У LOOMY радять створювати публікації в одному кольорі. Припустімо, фіолетовому.

Instagram: @loomy.app

У процесі перегляду блогу користувачі звикнуть до цього, і ваша впізнаваність зросте — аудиторія підсвідомо впізнаватиме вас за колірною гамою. А що вище впізнаваність автора, то вищий щодо нього рівень довіри.

Допоможуть зробити це програми для обробки фото. У LOOMY є понад 100 кольорових, анімованих та класичних шрифтів.

Монохромні кольори банерів

Прийом, який також виділить спільноту чи особисту сторінку у Facebook. Якщо ви створюєте шапку профілю та пости з текстом на зображеннях, використовуйте різні тони одного кольору на фоні, підкладках до тексту та шрифтах.

Корекція кольору

Тренд на складний дизайн пішов у минуле. В Instagram та інших соцмережах усе частіше наголошують на простоті та природності. Пости, сторіс, reels — у всіх форматах переважають фото та відео без хитромудрих деталей та складних дизайнерських елементів. Проте навіть у такому оформленні є дрібниці, які допоможуть виділити користувача серед тисяч конкурентів.

Наприклад, налаштування колірної гами, за допомогою якої в кадрі переважатиме конкретний колір. Мінімальна обробка фото — і ваш обліковий запис стане більш впізнаваним, а ви будете асоціюватися з вибраним кольором.

Instagram: @tezza.barton

Так, налаштування температури кольорів може зробити зображення більш естетичним. Наприклад, теплі кольори більше заохочують до контенту і викликають позитивні емоції.

І ключове: корекція кольору повинна бути ледь помітною. Важливо зберігати баланс відтінків та прагнути природності.

Гра з кольором

Золоте правило дизайнера та будь-якого SMM-фахівця — не більше трьох кольорів на фотографії, тому що людському оку складно сприймати більше.

Але крім кількості кольорів важливо, щоб вони поєднувалися між собою і зображення не викликало відторгнення. Уникнути цієї помилки можна за допомогою сервісу color.adobe.com. З його допомогою можна вибрати оптимальне поєднання відтінків, яке привабить користувачів та створить візуально гармонійне зображення.

Instagram: @tezza.barton

Використовуйте складні ефекти грамотно

У контенті краще робити ставку на природність, але в день, коли сталася важлива подія, це правило можна порушити, щоб привернути більше уваги.

У цьому разі використайте яскравий та нестандартний шрифт. Ви відразу проб’єте банерну сліпоту, і аудиторія зверне увагу на ваш контент. Важливо це робити рідко (наприклад, раз на тиждень), щоб підписники не звикали до таких нововведень.

Instagram: @loomy.app


Реклама

Популярні матеріали

Шукайте свіжий випуск ELLE Decoration


10 трендових манікюрів для коротких нігтів на весну 2024 року...


Стилістка Марина Мартинів запустила платформу FÉMATCH для пошуку...


Читайте також
Популярні матеріали