Повномасштабне вторгнення зруйнувало плани багатьох підприємців, і лише ті, хто дійсно вірить у свою справу, змогли вистояти. Для родинного бізнесу «King Mebel» клієнти завжди були і є на першому місці, тож навіть у лютому 2022 року бренд продовжував надсилати замовлення, аж доки вимушено не зупинився, щоб вже за місяць повернутися до повноцінної роботи. У розмові з ELLE.UA Василь та Євгенія Саманіви поділилися власною історією: про створення меблевої компанії, роботу в умовах повномасштабної війни та присвяту британській королеві.
Про заснування «King Mebel»
Бренд українських меблів «King Mebel» створили Василь та Євгенія Саманіви 2016 року. Вони хотіли придбати для своєї доньки дитяче ліжко з особливим вишуканим дизайном. Тоді такі меблі можна було знайти переважно в імпортних виробників, тож довелося створити таке ліжко самим.
Фото виробу спровокувало справжній бум в Instagram, багато людей написали, що хочуть такий і собі. Це переконало подружжя у тому, що український ринок потребує не просто якісних, а ще й красивих меблів.
Так зародилась ідея «King Mebel» — індивідуального виробництва меблів, де клієнти можуть обрати все до найменших деталей.
«Клієнт для нас завжди на першому місці, ми освідчуємося йому в любові через якісну продукцію», — говорить співзасновниця «King Mebel» Євгенія Саманів.
Про роботу під час війни
Як і багато українців, у перші дні повномасштабної війни Євгенія та Василь були в розпачі, але вони одразу вирішили, що клієнти з усієї України мають отримати увагу: їм або повернуть кошти, або таки доставлять замовлення.
Впродовж першого місяця вторгнення команда бренду зосередилася на волонтерській діяльності. Вони зорієнтовували людей щодо допомоги в Івано-Франківській та Львівській областях. А вже з другого місяця відновили відправлення замовлень, яких потребували клієнти, адже вони теж приймали в себе родичів і друзів. На щастя, засновникам вдалося не скоротити жодного працівника, зберегти бізнес і навіть повернутися до ідеї запуску нових шоурумів.
«Без сумніву, наш ключовий soft-skill — робота в команді. Наші працівники — це не просто гвинтики в структурі, це наша єдність, наше все. Це про правильне лідерство: потрібно вміти вести людей уперед, навіть коли складно. Особливо коли складно!» – говорить співзасновник бренду «King Mebel» Василь Саманів.
Попри те що «King Mebel» є доволі молодим брендом, він уже пережив пандемію та рік повномасштабної війни, цей досвід не дозволяє засновникам здатися й мотивує робити свою справу попри все.
«Нині люди розуміють, що дім, де б він не був, — це найбільша моральна фортеця. Люди хочуть і надалі створювати затишок, комфорт у своїй оселі. Наша місія — допомогти їм у цьому й зробити їхні домівки ще красивішими», — говорять у «King Mebel».
Про присвяту нової колекції Єлизаветі II
Нещодавно бренд випустив нову колекцію меблів. Фотосесію для неї зробили в британському стилі й присвятили її королеві Єлизаветі ІІ, яка очолювала Сполучене Королівство 70 років. При роботі над колекцією дизайнери надихалися саме мотивами королівства, щоб поєднати розкіш і комфорт.
Ідея зйомки виникла, коли засновники бренду були у Великій Британії з робочим візитом. Василь та Євгенія особливо цінують цю країну за підтримку і вірність Україні, які вона проявила за останній рік. Поїздка припала на смерть королеви, що стала справжньою трагедією для британців.
«Ця жінка — символ вірності, мужності, сили. Наша фотосесія — присвята легенді, яка надихала впродовж життя і, впевнені, буде надихати ще довго після своєї смерті. Ми хотіли віддати шану та закарбувати в пам`яті кінець великої епохи», — кажуть Василь і Євгенія.
У зйомці взяла участь команда з 20 людей. Щоб передати атмосферу королівських буднів, було залучено також пухнастих коргі, яких обожнювала Єлизавета II.
Для фотосесії використали бестселер бренду — диван Beatris Luxe. Його особливість — декор у вигляді дзеркальних вставок, які ніби захоплюють частинки інтерʼєру «в себе». Так у дивані відображається весь затишок домівки. А ще він візуально збільшує простір, за що його люблять дизайнери та клієнти «King Mebel».
Що далі
Попри війну засновники мають дуже амбітні плани — показати світові якісний український продукт. Нині дуже багато замовлень до «King Mebel» надходять з-за кордону, проте бренд хоче підкорити там ще більшу аудиторію. Крім того, команда прагне реалізувати все заплановане до 24 лютого 2022 року, зокрема відкрити фірмові шоуруми в Києві, Одесі та на Закарпатті.
Василь та Євгенія довгий час боролися зі стереотипом, що закордонна продукція найкраща, тому прагнуть зробити так, щоб українське цінували, купували та поважали.
«Це нас дуже обурювало. Але потрошку ми переборювали цей стереотип, бо вірили, що можемо змінити думку людей. Ми дуже вдячні клієнтам за довіру, яка допомагає нам рости та розвиватись. На наших лейбах та бірках завжди було, є та буде написано «Made in Ukraine», — говорить Євгенія.