Тренди сезону:10 beauty-ідей українського тижня моди

Найбільш знакові makeup-образи з подіуму UFW NoSS
 

Концепція минулого Тижня моди звучала як No SeasonSeason і була присвячена позасезонності представлених на подіумі колекцій. З усього розмаїття нам вдалося виділити найпопулярніші makeup-техніки.

П`ятий сезон поспіль makeup-підтримку Ukrainian Fashion Week забезпечував офіційний beauty-партнер Тижня моди — бренд Mary Kay. На backstage makeup-команда з понад 30 візажистів готувала моделей до показів, створюючи креативні образи і втілюючи в життя найсміливіші ідеї українських дизайнерів, серед яких Frolov, Elena Burenina, Vorozhbyt & Zemskova, Lallier, Rybalko, Darja Donezz та ін. Талановита команда beauty-експертів Mary Kay працювала під керівництвом зіркової візажистки Mart Elle, makeup-артистки та однієї з ключових експерток української beauty-індустрії.

«Нові makeup-тренди завжди народжуються саме на тижнях моди, і саме ці образи ви будете спостерігати у найближчі місяці. Я б виділила 3 ​​основні види макіяжу з подіуму цього Тижня моди − максимальний nude або «голий» макіяж, на противагу йому екстремально сміливий makeup, що поєднує у собі одночасно і гліттер, і стрази, і кольорові неонові стрілки, і третій — класика. Кожен сезон Тижня моди — завжди незвичайне прочитання beauty-образів, і я радію, що українські дизайнери креативно підходять до подачі своїх колекцій, доповнюючи образи моделей ефектним макіяжем», — коментує Mart Elle.

Спеціально для elle.ua Mart Elle та makeup-команда бренду Mary Kay зібрали повний б`юті-гід за образам Українського тижня моди.

No makeup look

Nude з природним блиском шкіри — абсолютний хіт цього fashion-тижня. Без хайлайтерів, рум`ян і бронзерів. Без яскравих акцентів на очах, губах, бровах. Варто зазначити, що «макіяж без макіяжу» вже кілька сезонів лідирує на backstage. Саме nude найчастіше зустрічається у референсах дизайнерів для більшості модних показів. Головне правило тут — максимальна природність. Відмовтеся від щільних текстур, яскравих рум`ян, чіткого скульптурування і насичених бронзерів. І хоча все це може бути присутнім у макіяжі, воно має бути виконано так гармонійно, щоб не притягати на себе увагу. Усі елементи такого макіяжу поєднуються дуже органічно і створюють образ «відсутнього» макіяжу, але при цьому образ жіночний, ніжний і свіжий.


Камуфлюють тоном лише ті ділянки шкіри, які цього потребують: зони навколо очей, губ, носа, але не повністю все обличчя. Легше перекрити дефекти локально, аніж тонувати тотально — це робить макіяж важким.
                  
Total makeup look

На противагу попередньому тренду, в цьому макіяжі використовують усі текстури: і вологі, і кремові, тут одночасне різноманіття кольорів, гліттер, грим, аплікації! Якщо ви любите принцип «все найкраще одразу», цей тренд безперечно для вас. Нема потреби зупинятися на одному акценті в макіяжі. Сміливіше, не бійтеся передати куті меду.

2020 рік став роком повернення до експериментів у макіяжі. Ця тенденція стала помітна ще й завдяки відомому серіалу «Ейфорія»: дівчата наклеюють стрази на брови, наносять одразу п`ять різних кольорів тіней і не бояться експериментувати із зеленою помадою. Цей тренд можна було побачити вже на подіумах сезону весна-літо 2019 по всьому світу, а тепер він упевнено закріпився як один із головних фаворитів на бекстейджі Українського тижня Моди.

У макіяжах цього виду активно присутні різнобарвні smoky eyes, яскраві глянцеві губи, темні/ґотичні помади, блискітки, неонові стрілки і сяючі пігменти. Усе залежить від вашої фантазії та зухвалості! Досягати вау-ефекту можна і за допомогою палітри, змінюючи навіть колір шкіри.
                        
Класика

Нові тренди народжуються щороку, але багато makeup-прийомів залишаються поза часом і переходять від сезону до сезону. Поряд з усіма експериментами й авангардними підходами, в образах переконливо виглядають класичні прийоми макіяжу: акуратна стрілка, димчастий макіяж очей у приглушених тонах, помади класичних червоних і рожевих відтінків на губах. Такі традиційні прийоми рідко залишають подіум, щоразу вражаючи своєю універсальністю.


Реклама

Популярні матеріали

Як Амстердам відчуває травму війни у фільмі «Окуповане місто»:...


Легкі весняні речі для дому від українських брендів


Банановий хліб за класичним американським рецептом


Читайте також
Популярні матеріали