Yves Rocher починає виробляти усі флакони з переробленого та придатного для подальшої переробки PET-пластику

З повагою до нашої планети

Бренд Yves Rocher ніколи не сприймав красу, як щось поверхневе та несерйозне. Краса є важливою складовою повсякденного життя кожного з нас. Компанія давно опікується питаннями екології. Скорочення використання пластику є одним з пріоритетів діяльності, тому вже багато років бренд приділяє особливу увагу екологічності упаковки.

Виконуючи свої зобов’язання щодо збереження екології та чистоти довкілля, експерти Yves Rocher досягли поставленої мети: із жовтня 2020 року, на 5 років випереджаючи директиву ЄС, майже усі флакони продукції будуть виготовлені з переробленого та придатного для подальшого використання пет-пластику.

Директивою ЄС було введено заборону на виробництво та продаж одноразових виробів з пластику з 2021 року.

З 2025 року всі пластикові пляшки мають вироблятися з використанням 30% вторинних матеріалів.

Із жовтня 2020 року всі флакони для продукції, що випускається на фабриках бренду Yves Rocher, виготовляються зі 100% переробленого та придатного для подальшої переробки поліетилентерефталату (ПЕТ). Вищезазначене не стосується:

1. Пластику для виробництва кришок, етикеток, дозаторів. Експерти бренду продовжують працювати над можливістю використання переробленого пластику в цих деталях упаковки.

2. Флаконів рідини для зняття лаку. Вони виготовлені не з ПЕТ із технічних причин, проте підлягають вторинній переробці. Робота над пошуком альтернативних варіантів триває.

3. Різдвяної колекції 2020 року, виробництво якої було запущено до реалізації даної ініціативи (упаковка колекції містить 25% переробленого ПЕТ).

Yves Rocher виробляє майже 135 мільйонів флаконів на рік. Згідно з прогнозом продажів 2020 року, нова екологічна упаковка дозволить компанії відмовитися від використання 2700 тонн пластику.

«Ми не прагнемо бути найкращими в світі. Наша ціль — бути найкращими для світу», — Бріс Роше, голова ради директорів та генеральний директор Yves Rocher, не припиняє підкреслювати важливість цієї тези. Вона найбільш ємко відображає ДНК та соціальну позицію бренду з моменту його заснування.

Задумайтесь: кожного разу, викидаючи пластик в спеціальні баки для сортування відходів, ви даєте йому друге життя. Саме цей матеріал французький бренд використовує для виготовлення флаконів.


Реклама

Популярні матеріали

Шукайте свіжий випуск ELLE Decoration


10 трендових манікюрів для коротких нігтів на весну 2024 року...


Стилістка Марина Мартинів запустила платформу FÉMATCH для пошуку...


Читайте також
Популярні матеріали