Як це було: ELLE Active Forum 2024

Репортаж з події

13 квітня у Києві ввосьме відбувся ELLE ACTIVE FORUM. В умовах війни перед багатьма з нас постав виклик знайти нову професію, перекваліфікуватися. Ми хотіли надихнути українських жінок, розкрити потенціал, навчити вірити у свою мрію, розповісти, як жити за правилами нових реалій, як залишатися в ресурсі, де знаходити мотивацію. Форум пройшов на інноваційній локації UNIT.City.

Цього року спікерами стали неординарні та успішні люди:

Валерія Іонан

Заступниця міністра цифрової трансформації з питань євроінтеграції.

Тема виступу: «Як Україна стала “європейським тигром” цифрової трансформації».

Олексій Ніщик

Education operations director кофаундингової ІТ-компанії Genesis.

Тема виступу: «Lifelong learning: як зростати в часи змін».

Катерина Дорошевська

Засновниця PR-агенції BECOME, експертка зі стратегічного PR у Дія.Бізнес.

Тема виступу: «Як запустити та розвинути власний бізнес за допомогою персонального бренду?»

Олена Мандзюк

Інфлюенсерка, блогерка, засновниця домашніх фітнес-програм для жінок DREAMFIT.

Тема виступу: «Як не втратити розум і знайти справу свого життя?»

Зоряна Пелех

Засновниця юридичної компанії ZP Law office of Zoriana Pelekh.

Тема виступу: «Вихід в публічність: як розпочати формування особистого бренду та захиститись від cancel culture».

Інна Дубровіна

Дипломований нутриціолог, консультант з лікувального харчування та health-coach.

Тема виступу: «Як відновити енергію та підтримати організм в умовах стресу».

Ірина Науменко та Наталія Роля

Співзасновниці PRO RETREATS.

Тема виступу: «Чому піклуватись про власне ментальне здоров’я важливо зараз».

Також під час форуму відбувся Public Talk від Raiffeisen Bank за участі Оксани Шевченко — заступниці голови правління Райффайзен Банку, Ольги Устинової — СЕО компанії Vodafone Україна та Антона Семенова — засновника волонтерського проєкту «Як ти, брате?», тренера інструкторів ТрО з першої психологічної допомоги. Тема дискусії: «Інклюзивність та безбар’єрність під час війни, підтримка та реінтеграція ветеранів».

Fashion-партнер — інтернет-магазин Answear.ua подарував кожній гості сертифікат на шопінг, а партнер iHerb — знижку на оформлення замовлення. Окрім цього, гості отримали косметичні подарунки від б`юті-партнера Artdeco. Також цьогорічний форум підтримала компанія L’Oreal Україна.

Пригощав гастрономічний партнер Parkovy Roof Kitchen. Настрій забезпечувало німецьке ігристе Latinium. Освіжаючий партнер — артезіанська вода Avalon. За флористичне оформлення відповідали Pollen buro.

Гості мали змогу взяти участь у розіграші від партнерів. Переможці розіграшів отримали набори косметики від HydroPeptide та Artdeco.

30% від продажу квитків було направлено на допомогу ЗСУ, а саме на окопні РЕБи для батальйонної тактичної групи спеціального призначення 199-го центру ДШВ.

Реклама

Популярні матеріали

«Я часто питала, за що мені ця втрата. А потім зрозуміла: війна не...


Український суперфуд: 5 корисних страв із буряка


Найстильніші сумки для літньої пори в новій колекції HARVEST...


Читайте також
Стиль життя / Блог стиль життя

Бердвотчинг: що це таке і де його шукати

Популярні матеріали