6 ПРИНЦІВ, З ЯКИМИ ВИ ВСЕ ЩЕ МОЖЕТЕ ПОБРАТИСЯ...

БРИТАНКА ПРОДАЛА ЗА 29 000 ДОЛЛАРОВ ПОДАРОЧНЫЙ...

6 МОДНЫХ ОБРАЗОВ ДЛЯ СОВРЕМЕННЫХ ЖЕНЩИН НА...

ПРИНЦ ГАРРІ ЗБИРАЄТЬСЯ ДО МЕКСИКИ, АБИ...

НА 85-М ГОДУ ЖИЗНИ УМЕР КУЛЬТОВЫЙ АМЕРИКАНСКИЙ...

Євробачення в Україні тепер має свій логотип. І він викликав неоднозначну реакцію соцмереж

Схоже, українці не оцінили задум дизайнерського агентства

Сьогодні на сторінці Євробачення-2017 в facebook були опубліковані світлини нового логотипу пісенного конкурсі, котрий цього року відбудеться в Києві. Логотипом стало українське намисто з візерунками, а слоган українського Євробачення звучить як «Celebrate Diversity» або «Шануймо розмаїття». «За основу логотипу дизайнерське агентство взяло "намисто" - український національний аксесуар. За допомогою яскравих кольорів та різноманітних візерунків дизайнери надали намисту сучасний вигляд. Кожна намистинка самобутня і має власний дизайн, і цим несе в собі головний меседж конкурсу – ми всі різні, але об'єднані музикою», – зазначається на сторінці Євробачення-2017.

Попри тему різноманітності культур, котра зараз у світі є на часі, користувачі соцмереж неоднозначно відреагували на таку пропозицію дизайнерського агентства. Дехто не впізнає у логотипі самого намиста, іншим не до вподоби обраний відтінок. В будь-якому разі новий логотип уже опублікований на офіційному сайті Eurovision Song Contest, де сказано, що після минулорічного слогану «Come Together», логічним був вибір «Celebrate Diversity».

У цьогорічному гаслі Євробачення є важливі для пісенного конкурсу цінності. «Celebrate Diversity» - про об’єднання Європи і країн поза її межами, громадяни яких зберуться разом, щоб вшанувати те, що нас поєднує, і те, що відрізняє один від одного, робить нас унікальними. Також усіх поєднає гарна музика», – цитує сайт виконавчого директора Євробачення Йона Ула Санда. Він вважає, що «використання цього чудового та значущого логотипу, заснованого на традиційному оберегу, створює не лише відчуття історичності, але й сучасності - у зовнішньому вигляді та подачі». «Оскільки ця тема є ключовою для команди Євробачення-2017, ми з нетерпінням чекаємо на фантастичне шоу у травні», - сказав Йон Ула Санд. В повідомленні сказано, що «слоган і логотип події дають розуміння української культури та уявлення про те, що чекатиме на фанів, які приїдуть до Києва в травні».
 

Рейтинг The Economist: Київ назвали одним з найгірших міст для життя

Українська тенісистка Еліна Світоліна стала шостою ракеткою світу

Як я спробувала Альфа Сферу, флоатинг і таласотерапію та що з цього вийшло

Загрузка...