Після запровадження санкцій проти російської соцмережі «Вконтакте» її відвідуваність впала з 9,8 мільйонів до 3,8 мільйона, повідомляє Економічна правда. Журналісти порівняли дані за квітень 2017 (до заборони сайту) та червень 2017 року, і різниця аудиторії склала 61%.
Кількість українців у мережі «Одноклассники» зменшилась ще суттєвіше – на 64% (з 4,6 млн до 1,6 млн візитів в день).
Водночас, за останній місяць аудиторія українського Facebook різко зросла – так повідомляють в самій компанії. Сьогодні кількість українських користувачів в соцмережі складає майже 9 мільйонів. Щодо української аудиторії в Instagram, то вона зросла з 3,8 до 5,6 мільйонів.
Похожие материалы: