Карантинні худі від Джареда Лето та безкоштовні серіали на Apple TV+: 9 добрих новин понеділка

Від благодійності до розваг

1. Станом на 18:00 13 квітня від коронавірусу одужало в світі 428 275 людей.

2. Джаред Лето слідом за голлівудськими зірками зробив внесок у боротьбу з коронавірусом. Музикант випустив мерч, всі кошти від якого будуть направлені благодійній організації Global Giving. Вона наразі допомагає медикам і людям похилого віку на карантині. Яскраві худі та футболки з промовистими слоганами (наприклад, Wash Your F#%king Hands) уже можна замовити на офіційному сайті групи 30 Seconds to Mars.

Джаред Лето

3. Мережа «Сільпо», яка раніше виділила 100 мільйонів гривень на закупівлю обладнання для лікарень та запустила послугу доставки продуктів додому, витратила ще 50 мільйонів на боротьбу з коронавірусом. Кошти пішли на 1 мільйон наборів реагентів для тестування на коронавірус у взаємодії з Офісом президента. Набори реагентів, необхідних для проведення лабораторних тестів та діагностики COVID-19, доставлять в усі регіони, де працюють спеціалізовані лабораторії МОЗ.

4. Український бренд капелюхів Ruslan Baginskiy виділив на боротьбу з коронавірусом 1 мільйон гривень. На ці кошти було придбано обладнання для двох українських лікарень: Клінічної лікарні швидкої допомоги у Львові та Центральної районної лікарні Коломиї. Серед речей, які передали лікарням, — апарати штучної вентиляції легенів, дефібрилятор, монітори, пульсоксиметри, насос шприцевий, монітор пацієнта та електричний відсмоктувач.

Руслан Багинский выделил 1 млн грн

5. Apple TV+ на час карантину виклав у відкритий доступ частину свого контенту. Відтепер можна безкоштовно подивитися серіали «Дім з прислугою», «Маленька Америка», «Заради всього людства», «Дікінсон», документальний фільм «Королева слонів» та дитячі проекти «Помічники» і «Снупи в космосі».

сериал Маленькая Америка

6. Українська співачка Laura Marti в розпал карантину представила життєствердну пісню Save My Life. Композиція вийшла досить символічною, враховуючи нинішню ситуацію в Україні та світі.

Save My Life — це заклик більше допомагати один одному. Заклик бути янголами-охоронцями, нести добро та любов.

«Серед нас так багато жорстокості, і ми всі наче чужі. Якщо кожен захоче підняти чиїсь крила, світ обов’язково стане кращим», — впевнена Laura Marti.

7. Відсьогодні театр «Мізантроп» запускає онлайн-психодраму для одного глядача та одного актора під назвою «Іграшки Люшера». На спектакль можна буде потрапити в Zoom, вартість вистави — 20 доларів.

«Іграшки Люшера» — це утопія про життя під час самоізоляції. Ви потрапите на постановний (не справжній!) сеанс у психотерапевта. За легендою вистави, світ охоплений пандемією. Майже всі процеси перейшли в мережу, але це тільки посилило в людей відчуття тривожности та незахищености. У ролі психологів (анти)утопічного світу зіграють актори «Мізантропу». А роль пацієнта відведена глядачеві. Подробиці тут

8. Від початку карантину улюблена київська барахолка Кураж діє як повноцінна онлайн платформа, де кожен може знайти для себе щось цікаве. Наразі прямі ефіри проходять на сторінці Куражу в Instagram, а потім зберігаються там. Цього тижня на вас чекають танці, кулінарія, тренування, лекції та вечірка з друзями Куражу: 

Вівторок, 14 квітня, 11:00 — Вчимося готувати улюблену сімейну страву подружжя Кацуріних. 

Вівторок, 14 квітня, 18:00 — Готуємо з Аліко. Частина 2. 

Середа, 15 квітня, 9:00 — Медитація із Катею Джейкобз. 

Четвер, 16 квітня, 16:00 — Лекція від Саші Годяєвої — майстра соматичної медитації.

П’ятниця, 17 квітня, 9:00 — Тренування від ЕБШ.

П’ятниця, 17 квітня, 21:00 — Пікантна лекція від Love Space.

Субота, 18 квітня, 19:00 — Вечір суботи запалюватиме light party від Юри Денисенка.

9. Гарні новини для малого та середнього бізнесу: команда креативної студії WhyNot? Enot разом із блогерами запускають проект на підтримку українських підприємців під назвою «Даруємо лям». Так-так, цілий мільйон унікальних користувачів Instagram дізнаються про товари чи послуги, які ви надаєте, завдяки рекламі від топових блогерів студії. Абсолютно безкоштовно!
Команда WhyNot? Enot вибере один український бізнес-проект, придумає круту концепцію та спільно із блогерами реалізує рекламну кампанію. Усе, що ми треба від вас, — це заповнити контактну форму та не втратити таку можливість.


Реклама

Популярні матеріали

Які босоніжки нам потрібні цієї весни


«Діамант — найгарніша і найбажаніша інвестиція»: засновниця Diva...


Сучасний погляд на українські традиції: чому варто відвідати...


Читайте також
Популярні матеріали