Щодня все більше корпорацій, дизайнерів та брендів долучаються до боротьби з COVID-19. Chanel та Louis Vuitton відтепер випускають маски, LVMH та L’Oréal — санітайзери для рук, а Bevza та Frolov — костюми для медиків. Не залишився осторонь і український бренд капелюхів Ruslan Baginskiy, який виділив 1 мільйон гривень Клінічній лікарні швидкої допомоги у Львові та Центральній районній лікарні Коломиї. Про це головний капелюшник країни повідомив на своїй сторінці у Facebook.
«Львів — моє рідне місто, Коломия — рідне місто співзасновника бренду Петра Ясінського. Регіони отримують набагато менше підтримки, хоча в Івано-Франківській області вже було зафіксовано 300 випадків, у Львівській — 124. Кошти ми виділили на конкретні потреби лікарень. Залишайтеся вдома, святіть Паску онлайн і будьте здорові», — написав дизайнер.
Серед речей, які передали лікарням, — апарати штучної вентиляції легенів, дефібрилятор, монітори, пульсоксиметри, насос шприцевий, монітор пацієнта та електричний відсмоктувач.