Gunia Project, Bevza, Onuka та інші українські митці стали героями колекційного видання Ukraine Rising

Уся яскравість української культури

У німецькому видавництві gestalten вийшла друком книжка Ukraine Rising, яка демонструє досягнення 70 українських креативників у різних галузях: графічному дизайні, архітектурі, живописі, фотографії, музиці, моді та гастрономії. У виданні пʼять розділів, які присвячені крафтовим виробництвам, візуальній культурі, моді, промисловому дизайну та архітектурі. 

Проєкт реалізовано спільно з українською видавчинею Люсією Бондар. Пані Люсія є авторкою ідеї та упорядником Ukraine Rising, її видавництво CP PUBLISHING здійснювало редакційну підтримку. 

«Я вдячна видавництву gestalten і особисто Роберту Клантену за довіру та можливість продемонструвати всьому світу нашу яскраву сучасну культуру. Вдячна всім учасникам книги, які продовжують творити, попри війну та особисті трагедії, а також співавторкам статей, зокрема, Анні Аветовій, яка зробила огляд візуальної культури. Тетяна Соловей і Катерина Коваленко є авторками експертних есеїв про культуру загалом і моду та дизайн відповідно. Обкладинку прикрашає чудова робота Інни Харчук», — розповідає Люсія Бондар.

Відбір учасників і проєктів був дуже складним, однак команда подбала про те, щоб представити максимальну кількість учасників з різних галузей, навіть якщо деякі демонструються більш широко, ніж інші. Головна мета Ukraine Rising — створити видання, яке б слугувало повноцінним та авторитетним гідом сучасною культурою нашої країни. 

Серед учасників проєкту: українські модні бренди Gunia Project, The Coat by Katya Silchenko, Bevza, Litkovska, KseniaSchnaider та J’amemme; архітектурні дизайн-бюро Faina, Makhno Studio, loft buro, balbek bureau та YOD Group; музиканти Alyona Alyona, Kalush Orchestra та Onuka; дует фотографів Synchrodogs, художники та графіки WAONE, Ангеліна Голембівська, Лесь Панчишин та Олексій Чекаль та багато інших яскравих представників сучасної креативної спільноти України. 

Ukraine Rising вже отримала дистрибуцію по всьому світу й продається в тому числі у таких великих мережах, як Target і Fnac.

«Країна, найціннішим ресурсом якої є її творча молодь, має бути радикальною, спритною та винахідливою, щоб процвітати. І Україна є саме такою: за надзвичайно короткий проміжок часу вона завоювала репутацію серед дизайнерських, технологічних і стартап-спільнот як центр виняткових інновацій. Як не парадоксально, ця українська творча еволюція, здається, підживлювалася ​​постійним станом невизначеності та політичних потрясінь. Український дух має надзвичайну здатність перетворювати гноблення та злидні на могутні джерела творчості й інновацій», — коментує Роберт Клантен, засновник і CEO gestalten.


Реклама

Популярні матеріали

Образ дня: Мадонна показує, як носити трендову шубу від...


Святковий wishlist популярних українських візажисток


7 образів в етностилі, які вам варто повторити цього Різдва...


Читайте також
Популярні матеріали