«Гра в кальмара» за місяць принесла Netflix близько $1 млрд

Серіал б`є всі рекорди

Популярність південнокорейського серіалу «Гра в кальмара» принесла Netflix неймовірні доходи. Як повідомляє Bloomberg, проєкт приніс стримінговому сервісу $891,1 млн менш ніж за місяць. Враховуючи те, що бюджет серіалу складав $21,4 млн, «Гра в кальмара» окупилася вже 42 рази.

Зазначається, що за 23 дні прокату серіал подивилося близько 132 млн глядачів по всьому світу. Netflix підрахував, що 89% людей подивилися щонайменше 75 хвилин серіалу (більше однієї серії), а 66%, або 87 млн глядачів, переглянули весь серіал за перші 23 днів.

Однак юрист, що представляє інтереси Netflix, заявив, що точні показники компанія не має права розголошувати не те що пресі та інвесторам, а навіть творцям серіалу. Ці дані є конфіденційними та обговорюються лише в межах внутрішніх дискусій.


Реклама

Популярні матеріали

Не Лабубу єдиними: чим прикрасити свою сумку цього літа


Хустина — головний аксесуар цього літа, який виділить навіть...


Як обрати купальник на літо-2025: гід головними трендами...


Читайте також
Популярні матеріали