Дикі джунглі та святковий Ріо-де-Жанейро, сонячну Копакабану, футбольний стадіон, фавели та помпезний акведук Каріока вдалося помістити в новому супермаркеті «Сільпо», що створено за мотивами країни Бразилії, у стильному дизайнерському рішенні. Магазин відкрився у ТРЦ Respublika Park за підтримки уряду Бразилії.
Тепер шопінг у супермаркеті радше нагадує подорож цією країною. Починається вона у джунглях Амазонії з відділу фруктів та овочів, де, окрім екзотики, гості знайдуть й улюблені продукти від українських фермерів. Вражає й кількість арту в цьому магазині. На стінах – пішасао, бразильський стріт-арт, розписаний художником Таріком Кляйном, на підлозі – скульптура Merman, яку створили для однієї з найвідоміших подій у світі мистецтва, що проходить у пустелі Блек-Рок у штаті Невада.
У новому супермаркеті вперше реалізовано декілька унікальних проєктів. Перший – це кімната для медитації. Другий – це власний паб Beermaster, дизайн якого зроблено за мотивами Національної бібліотеки Бразилії. Третє – це приміщення для кулінарних майстер-класів.
Майстер-класи страв проходитимуть кожні вихідні, а першим став з приготування бразильської фейжоади. Коротко про список інгредіентів до неї — свинячі ратиці та вуха, ковбаса салямі, копчені ребра, чіпси з яловичини від «Лавки традицій», панчета, а ще квасоля... І все це, звісно, можна купити в супермаркеті.
В майбутньому тут проходитимуть майстер-класи з різних кухонь світу. У найближчий час запропонують навчитися готувати традиційний салат «Олів`є» із зануренням у витоки історії французької страви. Будуть проводити і дитячі майстер-класи.
Катерина Огуряєва, директорка з маркетингу «Сільпо», зауважила, що вже декілька років поспіль магазини мережі «Сільпо» входять до списку найкращих супермаркетів Європи. Цього року три дизайнерських супермаркети увійшли до такого рейтингу. Muito obrigada, Brasil!