Тримаємось разом: важливі ініціативи на підтримку України та українців

Благодійні, соціальні та освітні ініціативи, до яких варто долучитися

Повномасштабна війна Росії проти України триває, тож ми повинні залишатися об`єднаними. У постійній рубриці ELLE.UA розповідаємо про ініціативи, які націлені на підтримку України та українців у цей складний час: від благодійних колекцій від українських брендів та проєктів, метою яких є відбудова житла, зруйнованого за час повномасштабної війни, до важливих освітніх та культурних ініціатив. Долучаймося!

Благодійна колекція спортивного одягу від Нової пошти

До «Найдовшого у світі марафону», який відбувся 29 жовтня, Нова пошта презентувала благодійну колекцію спортивного одягу під назвою «Не зупиняйся». До спортивної колекції увійшли легінси, топ, шорти, вітрівка та комплекти для бігу (футболка та шорти). Також додатково є можливість обрати шкарпетки та напульсники. Нова пошта створила колекцію в колаборації з українськими брендами PAKA.UA та DF.ORIGINAL.

100% прибутку від продажів колекції будуть спрямовані на збір «Запакуй небо — прокачай ППО» від Нової пошти та фонду «Повернись живим». Придбати благодійну лінійку одягу можна на сайті.

Соціальний YouTube-проєкт про відбудову цивільного житла від Валерія Харчишина

Лідер гурту «Друга Ріка» Валерій Харчишин запустив власний YouTube-канал «Харчишин БУДУЄ», мета якого — розповісти, що потрібно робити, якщо ваше житло зруйновано внаслідок бойових дій, та на власному досвіді продемонструвати, як побудувати нове житло, маючи мінімальний бюджет. Окрім цього, проєкт прагне привернути увагу до благодійного фонду Natalia Kovalenko Foundation, який опікується відбудовою цивільного житла, зруйнованого під час російсько-української війни, запустивши збір коштів на потреби постраждалих.

Збір на зимове екіпірування, форму і не тільки від ГО «Землячки»

ГО «Землячки» анонсувала запуск проєкту «Почуй Військову» та відкрила збір коштів у розмірі 100 мільйонів гривень на зимове екіпірування, форму та індивідуальний захист спеціально для жінок на передовій. Проєкт «Почуй Військову» є ініціативою, що наголошує на підтримці та визнанні жінок у військовій службі. Мета проєкту — звернути увагу суспільства до конкретних потреб жінок на передовій і мобілізувати ресурси для їх забезпечення. Дізнатися більше та долучитися до благодійного збору можна за посиланням.

Музей вкраденого мистецтва

Російське повномасштабне вторгнення 24 лютого 2022 року стало фатальним не лише для мільйонів українців, а й для багатьох експонатів української культури та мистецтва. Команда linza agency вирішила створити Музей вкраденого мистецтва, де можна буде не тільки переглянути вкрадені російськими окупантами роботи, але і дізнатися більше про їхню історію та цінність кожного з них. Це метапростір, де можна переглянути вкрадені росіянами витвори мистецтва з музею Куїнджі у Маріуполі. Цифрова експозиція доступна з будь-якої точки світу, що сприятиме приверненню увагу до цієї теми в міжнародному інфопросторі.

Лінійка «Товарів, яких не існує»

В Україні випустили лінійку «Товарів, яких не існує», щоб розповісти про сексуальне насильство, зумовлене війною. До незвичного асортименту увійшли «Крем для рук з ефектом підтримки», «Туш для вій для погляду на себе з любовʼю», «Піна для гоління з відчуттям контролю над власним життям» та «Пластир, який допомагає загоювати рани травматичного досвіду». Всередині їхніх коробочок немає продуктів, натомість є інформація для всіх, хто постраждав від злочинів російських військових, про можливість отримати безплатну соціально-психологічну допомогу. Також всередині кожної коробочки є інформація від психологів та історія Тетяни, яка зазнала сексуального насильства під час окупації її міста. Після відходу російських військ жінка змогла виїхати та отримала допомогу в ЦДВ.

«Товари, яких не існує» зʼявилися на полицях 37 магазинів всеукраїнської мережі мультимаркетів «Аврора» в 11 містах України, де працюють Центри допомоги врятованим (ЦДВ), а саме у Києві, Запоріжжі, Херсоні, Львові, Дніпрі, Полтаві, Чернівцях, Мукачеві, Харкові, Одесі та Кропивницькому. Взяти «Товари, яких не існує» зі спеціального стенда в магазині може безкоштовно кожен охочий.

Освітня платформа «УКультура» про українську культуру

Розпочала роботу інноваційна освітня платформа «УКультура» про українську культуру. Платформа надає безкоштовний доступ до відеолекцій, відеоінтервʼю та бібліотеки. Платформа, створена професорками Києво-Могилянської академії, має на меті стати сучасною альтернативою підручникам для студентів та всіх охочих вивчати культуру України у зручний спосіб. З метою боротьби з антиукраїнською пропагандою у світі автори проєкту перекладають матеріали іншими мовами. В проєкті також врахований аспект інклюзивності.

Збір на «Безпечне небо» від Тімоті Снайдера

Амбасадор UNITED24 Тімоті Снайдер запустив персональний збір на систему виявлення повітряних цілей «Безпечне небо». Це сучасна українська інноваційна розробка, здатна виявляти повітряні цілі, навіть ті, що летять на малих висотах, а також прогнозувати їх маршрут для подальшої нейтралізації. А ще система використовує штучний інтелект, щоб передбачати, звідки можуть виникнути загрози. Початкова мета — 2500 сенсорів вартістю 950 тисяч доларів. Долучитися до збору можна за посиланням.

Новий цикл програм інформаційного відеопроєкту «ОНКОсвідомість»

До місяця обізнаності про рак підшлункової залози, що проходить у листопаді, інформаційний відеопроєкт «ОНКОсвідомість» опублікував другий цикл програм, де провідні українські онкологи надають поради всім українцям щодо профілактики та діагностики цього небезпечного онкозахворювання. Програми циклу про рак підшлункової залози будуть зʼявлятися кожні 4 дні на YouTube-каналі проєкту.

«ОНКОсвідомість» — це цикл відеопрограм, в яких провідні фахівці, досвідчені лікарі ДНП «Національний інститут раку» надають вичерпні відповіді на часті запитання пацієнтів та їхніх родичів, розвінчують міфи та дають корисні поради. У випусках можна отримати вичерпні відповіді не тільки про своєчасну діагностику раку, а й про те, як і коли необхідно її здійснювати, як стабілізувати психологічний стан хворого, як обрати свого лікаря та не помилитися в терапії. Наступні цикли програм проєкту «ОНКОсвідомість» будуть присвячені раку молочної залози, раку легенів, раку передміхурової залози, раку шлунку, раку шкіри та іншим.

Колекція прикрас для благодійного збору Freedom & Humanity

Благодійний фонд Freedom & Humanity, заснований українськими підприємцями в перші місяці повномасштабного російського вторгнення, спільно з українськими ювелірками створив колекцію прикрас — до неї увійшли кулони та брошки зі срібла, емалі та уламків російської ракети X-101, збитої силами протиповітряної оборони біля однієї з київських ТЕЦ. Авторами колекції стали дизайнерка Настя Борко та ювелірки Світлана Лазоряк і Марія Лисак. Всі гроші з продажу цих прикрас підуть на посилення мобільних постів ППО: кулемети, прожектори, тепловізори та лазерні вказівники.

Зараз брошку з червоним серцем можна виграти у благодійній лотереї на сторінці фонду.

Благодійний аукціон «Маю честь!»

Аукціонний дім Дукат реалізує благодійний проєкт «Маю честь!» у форматі аукціонної виставки (тихого аукціону) в Києві у мистецькому центрі ArtHall D12. Відкриття виставки відбудеться 14 листопада, фінальні аукціонні торги — 23 листопада.

Експозицію лотів аукціону складатимуть живопис, графіка, скульптура  митців України та української діаспори, творчість яких стала національним надбанням — зокрема, твори Якова Гніздовського, Людмили Морозової, Михайла Черешньовського, Любомира Медвідя, Віктора Сидоренка й не тільки. На аукціоні також можна буде придбати унікальні українські книжки та предмети війни, трансформовані в мистецькі артефакти найкращими художниками України.

Усі лоти аукціону надані благодійниками, а отримані кошти будуть спрямовані для забезпечення потреб 23 окремого стрілецького батальйону ЗСУ: на придбання дронів-камікадзе, засобів спостереження й коригування вогню. З лотами можна буде ознайомитися також на сайті.

Можливість для українських бізнесів від MEGOGO

До Чорної пʼятниці, 24-го листопада, медіасервіс MEGOGO запускає тематичний плейліст, де цілодобово транслюватиметься реклама від брендів з усієї України. Мета ініціативи — зібрати для користувачів максимум найвигідніших пропозицій та акцій від улюблених брендів в одному місці. А ще — допомогти малому і середньому українському бізнесу вийти на багатомільйонну аудиторію глядачів. Тематичний плейліст буде доступний у розділі «Канали» під назвою «Теле[М]аркет» з 20 до 28 листопада включно.

Надіслати рекламний ролик для розміщення може будь-яке підприємство з великого чи маленького містечка. MEGOGO широко промотуватиме цей плейліст, аби залучити найбільшу аудиторію до перегляду реклами. З детальними правилами з розміщення реклами можна ознайомитись за посиланням.

Проєкт Circle of Toy для обміну іграшками

Здійснити чиюсь заповітну мрію може бути набагато простіше, ніж здається. Можливо, вона лежить у коробці в шафі чи припадає пилом на вашому горищі – серед іграшок, якими вже ніхто не грається. Соціальна мережа допомоги Find Refuge запустила проєкт Circle of Toys, щоби діти могли ділитися своїми іграшками, а разом із тим — радістю і добротою.

Як це працює? На платформі Circle of Toys батьки та законні опікуни можуть залишити заявки на іграшки, про які мріють їхні діти. Ці заявки побачать ті, хто зареєструвався на платформі як ґівери (від англ. give — «давати») та мають бажання допомогти. Ґівери зможуть придбати нову іграшку, що відповідає запиту, або надіслати вживану, якщо вона у належному стані.

Аби подати заявку на іграшку чи переглянути наявні запити та допомогти, потрібно зареєструватися на платформі.

Благодійна прикраса від Guzema Foundation та бренду ZORI

Напередодні святкового періоду благодійний фонд Валерії Гуземи та канадський бренд ZORI анонсують нову яскраву прикрасу, аби зібрати кошти для ЗСУ.

Guzema Foundation та ZORI створили благодійні чокери з кристалами «Preciosa». Прикраса буде ексклюзивно представлена оффлайн для гостей маркету Kyivness, що відбудеться 18-19 листопада у просторі Creative state of Arsenal. Увесь прибуток з продажу чокерів буде перерахована Guzema Foundation. Основна мета команди — зібрати щонайменше 250 тисяч гривень для купівлі дронів бригадам ЗСУ.


Реклама

Популярні матеріали

Пампухи до Різдва: готуємо традиційну українську страву


Новорічний френч: трендовий святковий манікюр


Це база: чорні пуховики, які ніколи не вийдуть з моди


Читайте також
Популярні матеріали