На фронті тривають активні бойові дії, Росія завдає масованих ракетних ударів, які забирають життя десятків українців, тож нам потрібно не втрачати єдність і продовжувати щосили підтримувати наших військових та одне одного. У постійній рубриці ELLE.UA розповідаємо про благодійні ініціативи, метою яких є підтримка України та українців у цей складний час: від воїнів, які захищають нас на передовій та повертаються додому і потребують правильної адаптації, до передчасно народжених маленьких українців.
Збір на обладнання для передчасно народжених дітей від TVORCHI, UNITED24 і Visa
Через війну в Україні кількість передчасно народжених дітей зросла щонайменше на 15%. За цією цифрою — тисячі беззахисних малюків, які з’явилися на світ раніше терміну та не можуть вижити без спеціальної допомоги. Щоб врятувати їхні серця, потрібні спеціальні інкубатори інтенсивної терапії. TVORCHI з Visa та UNITED24 відкрили збір на обладнання для передчасно народжених дітей. Мета — залучити міжнародну підтримку на конкурсі «Євробачення» та зібрати 10 мільйонів гривень на придбання 10 інкубаторів для порятунку немовлят. Усі пожертви, здійснені з використанням карток Visa українських банків, будуть подвоєні компанією Visa.
Робити внески можуть не тільки фізичні, а й юридичні особи (організації та компанії) за допомогою банківського платежу. Реквізити можна знайти на лендингу проєкту та сайті UNITED24. Учасники кампанії, які зроблять внесок від 1000 гривень, отримають можливість виграти одну зі ста унікальних срібних прикрас у вигляді серця від дизайнера FROLOV та ювелірного бренду SOVA. Водночас серед десятьох найщедріших донорів в Україні розіграють десять золотих прикрас з унікальної колекції.
Благодійні свічники «Помста»
Співзасновник Brick-Brot studio та дизайн-блогер Семен Бродзінський (Sem_Prodesign) створив серію свічників «Помста», кошти з продажу яких спрямовує на допомогу країні та Збройним Силам. Ці свічники у вигляді тризуба, що символізують волю та незламність українського народу, виготовлені з гільз від патронів, які використовувалися для захисту незалежної України в повномасштабній війні з Росією. Гільзи для створення свічників команді надсилають українські воїни з передової. Придбати свічники можна за посиланням.
Флешмоб і збір коштів під час Євробачення-2023
У рамках пісенного конкурсу «Євробачення-2023» стартувала символічна акція солідарності з Україною. Кожен охочий може долучитись до акції як фізично в останній день Євробачення о 12:00 за британським часом (14:00 за київським), так і онлайн, заспівавши пісню The Beatles «With A Little Help From My Friends». Відео зі своєю версією виконання можна завантажити у соцмережі з хештегом #HelpUkraineSong. Метою ініціативи є не тільки створення у Великій Британії найбільшого у світі флешмобу під час Євробачення-2023, але й запуск збору коштів для українських дітей, що постраждали від війни, через донат на War Child.
Реабілітаційний табір для українських підлітків
Молодь — це сила нашого майбутнього. Усвідомлення цієї простої, проте дієвої істини змотивувало засновницю Ювелірного Дому ZARINA Наталію Колодницьку (Нетовкіну) в перші ж місяці після повномасштабного вторгнення організувати освітній табір для українських підлітків у Швейцарських Альпах. Так з’явився ERA BAND CAMP, де вже 122 українські підлітки відкрили для себе нові можливості після належної психоемоційної реабілітації.
Після п’яти заїздів табору та запуску окремого напрямку діяльності ERA BAND HOME (української домівки в Швейцарії, де діти навчаються на постійній основі), команди обох брендів зібрали зусилля, аби оголосити про спільний проєкт «МОЛОДЬ — сила нашого майбутнього». Починаючи з травня, 10% із продажу виробів із флагманської колекції ЗІРКА від ZARINA будуть зібрані для трьох Дітей Героїв, які вже влітку вирушать на безкоштовне перебування у шостому заїзді ERA BAND CAMP. Для Дітей Героїв, Захисників та Захисниць України, що загинули чи наразі служать в лавах ЗСУ, діють пільгові умови. Решта дітей перебувають в освітньо-реабілітаційному таборі на платній основі.
Проєкт «Весілля мрії для захисниць» від ГО «Землячки» та VIDDANI
ГО «Землячки» разом з проєктом VIDDANI об`єднали понад 15 українських брендів і компаній, щоб створити ідеальне весілля для захисниць. До ініціативи, в рамках якої команда організовує усе — від сукні до весільного відпочинку — під ключ та безкоштовно, доєдналися: ювелірний дім Zarina, мережа б’юті барів G.Bar, модельєр Маргарита Махмудова, творчий простір 7Sky, церемоніймейстер Катя Краснікова, магазини Аndreas Moskin, Tuto Vzuto, Gepur та brabrabra, кондитер Pudra Cake, салон квітів Кловський Сад, український райдхейлінг сервіс Uklon, готелі 11 Mirrors Design Hotel, Globe Runner та F&B Spa Resort (Fomich hotel), ресторан La Veranda.
Проєкт «Весілля мрії» створено, щоб навіть під час війни, подарувати захисницям святковий день кохання, забравши з них всю підготовку та організацію. Отримати своє «Весілля мрії для захисниць» може кожна захисниця на безкоштовній основі, написавши ГО «Землячки» в Instagram. Замовлення обробляються по черзі.
Проєкт для підтримки людей, що постраждали від війни, від «Доступно.UA»
«Доступно.UA» розробляє новий соціальний проєкт для підтримки людей, що постраждали від війни. З нього розпочалася інформаційно-мотиваційна кампанія в рамках програми реінтеграції ветеранів IREX. Проєкт має на меті мотивувати осіб, які отримали інвалідність внаслідок війни, повернутися до активного суспільного життя попри виклики, пов’язані з інвалідністю. Надати їм психологічну підтримку, а також актуальну та чітку інформацію, яка допоможе з цими викликами впоратися: оформлення документів, реабілітація, працевлаштування тощо.
Не всім щастить потрапити на реабілітацію за кордон. Автори кампанії прагнуть донести, що інвалідність — не вирок, та показати реальні приклади людей, які продовжують життя на повну. Саме тому в рамках кампанії за участю Олександра Будька буде створено три інформаційно-навчальні відеоролики про реабілітацію осіб, що отримали травми опорно-рухового апарату. У громадських просторах також буде розміщено соціальний плакат кампанії з QR-кодом на створені відео. Кампанію втілено «Доступно.UA» в рамках проєкту, що проводиться завдяки Програмі реінтеграції ветеранів, яку реалізує IREX за підтримки Державного департаменту США.
Безкоштовна спортивна білизна для захисниць
Благодійна організація Ukraine TrustСhain разом з американським брендом жіночого спортивного одягу SHEFIT, за допомогою логістичної компанії World of Connections, передали більш ніж 25 тисяч одиниць спортивної білизни для захисниць до ГО «Землячки», які займаються підтримкою жінок-військових, на суму понад 100 мільйонів гривень. Бра будуть відправлятися захисницям безкоштовно по запиту через Instagram-акаунт ГО «Землячки».
Патріотична колекція одягу «На Перемогу» від Cabanchi.com
Український бренд одягу Cabanchi.com створив патріотичну колекцію одягу «На Перемогу». Ці яскраві базові речі допоможуть підняти патріотичний дух прямо зараз та ідеально підійдуть для святкування найважливішого дня в історії сучасної України. Обличчями патріотичного дропу стали креативні сили України: «Волонтери культури» Дмитро та Олександр, а також популярна українська співачка Ліда Лі.
Колекція має благодійну складову, адже бренд поставив перед собою мету: за кошти від продажу закупити 100 комплектів військової жіночої форми, передати їх у фонд Volunteers of Culture, та підтримати наших захисниць разом з проєктом «ARM WOMEN NOW» (в комплект входить: військова жіноча форма, тактична спідня білизна та два набори спідньої білизни).
Допомога українським родинам з дітьми, які втратили житло, від Rikky Hype та VSIMDIM
Бренд Rikky Hype і проєкт VSIMDIM, що виробляє мобільні будинки та допомагає адаптуватись родинам, які втратили житло під час війни в Україні, презентували спеціальний ролик до Дня матері. Він націлений привернути увагу до збору коштів на будинок для сім’ї, яка його втратила.
Героями відео стали Наті Гресько, співавторка шоу «ЕБАУТ» разом з сином Марком. А також засновниця проєкту VSIMDIM Таня Каменєва разом зі своєю мамою. У ролику розповідаються дві різні історії, які об’єднано спільними та близькими для всіх відчуттями: на кадрах мами з дітьми гуляють весняним Києвом; бачаться після довгої розлуки, а також проводять час вдома.
Спільна кампанія розрахована на привернення уваги до проєкту створення мобільних будинків, а також до збору коштів на будинок для сім’ї, яка залишилась без житла. Посилання на банку зі збором буде активне на сторінках проєктів в Instagram.
Допомога диким тваринам від MEGOGO та UAnimals
Медіасервіс MEGOGO та благодійний фонд UAnimals обʼєдналися для створення проєкту «Кіно з майбутнього»: фільмів, які не існують, але рятують. За допомогою штучного інтелекту було створено ідеї 5-ти фільмів та постерів, яких немає в прокаті. Так народились майбутні хіти-рятівники: «Кудлата провідниця», «Леопардовий — хіт сезону», «Лелече гніздо», «Піксель» та «Асканія знову». Придбавши «квиток» на фільм, що припав до душі, користувач медіасервісу тим самим робить донат та допомагає диким тваринам.
У такий креативний спосіб MEGOGO та UAnimals хочуть привернути більше уваги до порятунку тварин в часи війни. Кошти з «поштучної покупки» фільмів будуть спрямовані на відбудову центру порятунку для диких тварин, вивезених з найгарячіших точок Донеччини та Луганщини. До війни вони жили у неволі — у приватній власності чи звіринцях, а потім опинилися покинуті у зачинених тісних клітках під вибухами. Мета — зібрати 1 млн грн та підтримати «Дикий збір». Після досягнення цілі збору, кошти розподіляться на іншу ініціативу UAnimals.
Зробити свій внесок та ознайомитися з деталями проєкту «Кіно з майбутнього» можна за посиланням.
Міжнародна кампанія Thank you від платформи UNITED24
Вже понад рік весь світ допомагає Україні через платформу UNITED24, яка має донорів в 110 країнах світу. Щоб подякувати міжнародній спільноті, яка продовжує підтримувати нашу країну, до річниці платформи за підтримки Міністерства закордонних справ України запустили міжнародну кампанію Thank you.
Cлова подяки за підтримку нашої країни вже з’явились на Таймс-сквер у Нью-Йорку та Лестер-сквер у Лондоні. До проєкту долучились Метрополітен-опера та Карнеґі-хол, резиденція Європейської Ради та Ради ЄС у Брюсселі, планують приєднатись ще 15 країн світу.
Charity Fashion Show від Ukrainian Fashion Week
8 червня команда Ukrainian Fashion Week проведе Charity Fashion Show, де колекції представлять українські бренди: ELENAREVA, GASANOVA, GUDU, KSENIASCHNAIDER, LITKOVSKA, T.MOSCA. Увесь прибуток від продажу квитків буде перераховано на створення ургентного приймального відділення НВМКЦ «Головний військовий клінічний госпіталь».
За час війни Ukrainian Fashion Week підготував та провів 14 показів та інших професійних подій для 53 українських брендів в рамках глобальної Ініціативи «Support Ukrainian Fashion» за кордоном. Це буде перша модна подія за підтримки UFW у Києві за час повномасштабного вторгнення.
Yakaboo і DoLadu: разом для відновлення ментального здоров’я захисників України
Національна книжкова платформа Yakaboo об’єднується з ГО DoLadu, щоб наповнювати бібліотеки для військових. Спільно з ГО DoLadu, відомого своєю роботою в галузі психологічної реабілітації військових, компанія Yakaboo створює бібліотеки, спрямовані на поліпшення ментального стану військових під час їхнього лікування у шпиталях.
Оскільки читання є потужним інструментом для зцілення та відновлення, стимулює розвиток ментального здоров’я та позитивно впливає на емоційний стан, психологи DoLadu розробили спеціальну добірку книжок, які допомагають у реабілітації військових. Зі свого боку, компанія Yakaboo надала свою підтримку та передала необхідну літературу до центру DoLadu на базі Київського міського клінічного госпіталю ветеранів війни.