«Тиха розкіш», про яку модний світ говорив і на яку орієнтувався впродовж всього 2023 року, нікуди не зникне й у 2024-му. Утім, як пророкують фешіоніста, на перший план усе ж вийде стиль, який не дуже відрізняється від «тихої розкоші» по суті, та все ж має власні особливі характеристики, — rich-mom energy. Цей тренд, як і його близький родич «тиха розкіш», передбачає такий самий стриманий (найчастіше — однотонний) одяг без логотипів, але водночас поєднує його з помітними аксесуарами: акцентними прикрасами, дорогими годинниками, великими сонцезахисними окулярами та стильними дизайнерськими сумками.
Серед головних адептів rich-mom energy — такі стильні знаменитості, як Вікторія Бекхем, Жизель Бюндхен, Кеті Голмс та Анджеліна Джолі. Свіжим джерелом натхнення для стилізації може слугувати один з нових виходів останньої. Так, днями Анджеліна Джолі потрапила в об’єктиви папараці дорогою до офісу Atelier Jolie в Нью-Йорку — для робочого виходу в компанії дітей акторка обрала образ total black, що складався з пальта, топа, класичних штанів, шкіряних чобіт на підборах та об’ємної стьобаної сумки Saint Laurent. Завершили образ широкі сонцезахисні окуляри та золоті прикраси.
Стримано, але водночас розкішно й «дорого» — фраза, яка якнайкраще описує новий модний тренд, і Анджеліна вміє носити його, як ніхто інший.