Ключові моменти стилю Прісцилли Преслі, відтворені у фільмі Софії Копполи

Які деталі визначили образи героїні

Уже 11 січня на великі екрани країни виходить біографічна стрічка Софії Копполи «Прісцилла», яка переповідає історію життя дружини легендарного короля рок-н-ролу Елвіса Преслі. Хоч зараз ми багато що знаємо про особистість жінки, раніше її образ був оповитий таємницею. 

Дівчині було всього 14, коли вона познайомилася з майбутнім чоловіком, якому на той час виповнилося 24 роки і який уже захоплював серця мільйонів фанатів у всьому світі. Прісцилла навіть не очікувала, що зможе завоювати любов Елвіса, тому одразу пристала на його увагу та подарунки. Хто ж у такому юному віці відмовиться від можливості побувати в справжній романтичній казці, де прекрасний принц, за яким мліють усі дівчата, обере саме її? Проте історія виявилася не такою солодкою. Після весілля «король» оточив Прісциллу стінами свого палацу, заховавши дружину від усього світу, щоб вона не могла порушити його привабливість в очах публіки. 

Якби ви захотіли пошукати світлини жінки за той період, то зрештою мало що знайшли б. Був день її весілля, оголошення про вагітність, а згодом і народження дочки… І на цьому приблизно кінець. А все ж сьогодні Прісцилла відома своїм характерним стилем: високою зачіскою з начосом, одягом в стилі шістдесятих та довгими нігтями. 

У новому фільмі Софії Копполи ми нарешті можемо детально розглянути особистість дружини Елвіса. Стрічка досліджує те, як еволюціонувала Прісцилла, перетворившись із закоханої фанатки в справжню жінку. Це ми побачили завдяки роботі художниці з костюмів Стейсі Баттат, яка зуміла відтворити стиль героїні, що пройшов усі етапи змін у житті Прісцилли. 

«Є дуже мало її фотографій із того часу, коли вона жила в Ґрейсленді, з 1963 по 1967 рік. Отже, у чомусь я мала здогадуватися. Здогадуватися за допомогою досліджень», — підтверджує Стейсі. 

Однак фільм показав нам чимало речей, які були не лише копіями того, що Прісцилла носила в ті часи, але й відтвореними таким чином, щоб говорити однією мовою із сучасною аудиторією. Сьогодні ми зібрали ключові деталі з образів Прісцилли, які створили її стиль на екрані. 

Медальйон Прісцилли

У свої шкільні роки дівчина часто носила золотистий медальйон у вигляді серця з чорною стрічкою, зав’язаний на шиї. Цей аксесуар — одна з тих деталей, які Стейсі Баттат запозичила з реального життя Прісцилли. Прикрасу подарував батько дівчини її матері, яка потім віддала медальйон доньці. 

Художниця з костюмів вирішила використати аксесуар як щось, до чого може пристати сучасна аудиторія.

«Я вважаю, що завжди добре, якщо є щось подібне в старому фільмі. Це чудово приваблює сучасне око», — розповіла Стейсі.

Дорослішання героїні

Хоч Прісцилла не має багато діалогів у фільмі Копполи, її історія дорослішання розповідається здебільшого за допомогою візуальних засобів, включно з її почуттям стилю.

Стейсі Баттат поділилася, що вона вирішила одягати героїню в об’ємний дівочий одяг, поступово з часом роблячи його жіночнішим.

«Для кінця 50-х у мене завжди було багато кринолінів під спідницею Прісцилли. Згодом я прибрала цю деталь, щоб вона набула вишуканішого силуету. Це було менш по-дитячому».

Весільна сукня 

Безперечно, одним із найвідоміших образів Прісцилли Преслі можна вважати її весільну сукню. Прихильники творчості Елвіса можуть помітити тонкі відмінності між справжнім вбранням жінки й тим, яке носила героїня у фільмі. 

У реальному житті Прісцилла придбала в магазині сукню з довгими рукавами, інкрустовану перлами, але для стрічки весільну річ відтворив бренд Chanel, доповнивши її мереживними деталями.

Попри те що загальний вигляд сукні залишився незмінним, вона все одно була видозмінена відповідно до особистого бачення креативної директорки модного дому Віржіні Віар.

«Я почала розмови із Chanel, переглянувши кілька старих колекцій Віржіні. Врешті-решт ми вибрали мереживо, а потім змайстрували сукню навколо цього елементу. Команда намалювала чотири різні моделі, і ми вже адаптували ті, які вони надіслали, щоб вбрання відповідало героїні та нашій історії», — зазначила художниця з костюмів.

Відсутність візерунків і переважно синій колір у вбранні

Фільм також висвітлив моменти контролю Елвіса над дотриманням стилю дружини. Почасти він наказував їй носити одяг синіх відтінків та уникати будь-яких візерунків. Стейсі Баттат підтвердила, що такі моменти справді були присутні в житті жінки.

«Він дійсно не любив візерунків і, навпаки, обожнював синій. Я думаю, він певною мірою сприймав її як своє продовження, і вона подобалася йому тим самим, що Елвіс любив у собі».

З тієї ж причини він попросив дружину пофарбувати волосся в темний колір, як у нього, щоб підкреслити її блакитні очі. У фільмі, як і в реальному житті, воно стало світлішим, коли Прісцилла віддалилася від Елвіса. 

Стиль у 70-х

Тріщини в стосунках пари вже чітко проступили наприкінці 60-х, і відтоді Елвіс та Прісцилла почали жити на віддалі одне від одного, аж поки не розлучилися в 1973-му. 

У фільмі костюми помітно еволюціонують, як і сама героїня. Не лише через зміну тенденцій, а й тому, що Прісцилла впродовж усього часу віднаходила свою ідентичність. 

«Для мене було важливо переконатися, що, коли Прісцилла прийде до себе самої, вона більше не зважатиме на те, що не подобається в її одязі Елвісові. Я думаю, що в середині історії, коли героїня відправляється до Лос-Анджелеса після того, як Преслі каже їй не приїжджати, і вона з’являється в принтованій сукні, – це була реакція на нього. Але до того часу, коли героїня залишає його, вона не реагує на те, що йому подобається, а що ні. Вона не намагається бути зухвалою. Вона просто носить штани, тому що їй так подобається».

За матеріалами elle.com.au


Реклама

Популярні матеріали

Образ дня: Мадонна показує, як носити трендову шубу від...


Святковий wishlist популярних українських візажисток


Empowering Year: Наталія Яроменко в ексклюзивному інтерв’ю для...


Читайте також
Популярні матеріали