Як продемонстрували нові колекції дизайнерів, у новому сезоні найсміливіший тренд — мікродовжина — знову буде на піку популярності. Головною ілюстрацією цього стало шоу Miu Miu, на якому ми побачили короткі спідниці, шорти й не тільки. Зухвалий тренд одразу підхопили й зірки — зокрема, 53-річна Дженніфер Лопес. Так, зірка випробувала модну тенденцію у рекламі власного бренду коктейлів Delola — у ролику вона позує у білій сорочці, зав’язаній під грудьми, короткій жовтій спідниці з шортами та мюлі на підборах.
Delola — новий бренд Лопес, яка із зірки попкультури стрімко перетворюється на акулу бізнесу. Основою для назви бренду стало прізвисько Дженніфер — Лола. Саме так, за словами співачки, її називають близькі друзі.
Раніше ми розповідали про улюблену вправу Джей Ло, яка допомагає їй підтримувати розкішну фігуру, та ділилися секретами харчування зірки.