Любов у сезоні весна-літо 2023 буквально скрізь! Точніше, сердечна тематика, якій дизайнери присвятили особливе місце у своїх колекціях. Згідно з аналітикою Tagwalk, поява головного символу кохання на подіумах зросла на 154%. Вирізи і декольте, аплікації і драпіювання, плетіння і наліпки зі страз у формі серця натякають тільки на одне: цієї весни нам всім потрібна доза любові.
Nensi Dojaka SS 23
Vivetta SS 23
Sportmax SS 23
Aniye Records SS 23
Acne Studios SS 23
Victoria Beckham SS 23
Moschino SS 23
Marco Rambaldi SS 23
FROLOV FW 23-24
Маємо визнати, що любовні сигнали дизайнери нам подавали і в попередні сезони (згадаймо хоча б анатомічні сумки ALAÏA чи кольє Schiaparelli, які підкорили серця головних трендсетерів і стали абсолютними хітами останніх street style хронік).
Однак цієї весни такі бренди, як Acne Studios, Nensi Dojaka, Moschino, Victoria Beckham цитували любов не тільки за допомогою аксесуарів, а й одягу.
Серед українських дизайнерів звання головного «серцеїда» давно підтвердив Іван Фролов, який за десять років зробив серця візитівкою свого бренду. Сердечні мотиви ви також знайдете в колекціях прикрас від Guzema, SOVA та «цвіте терен».
Якщо ви тільки плануєте «відкрити своє серце», образи в стилі heartcore Ельзи Госк, Б’янки Міро, Жанетт Медсен, Дуа Ліпи та інших інфлуенсерів можуть стати для вас натхненням.
І нехай День святого Валентина уже позаду, святом любові дизайнери сміливо проголошують наступні пів року. А ми й не проти!