Гід головними трендами сезону від байєрів українських концепт-сторів

Тенденції, на які варто звернути увагу вже зараз

Світлана Амплеєва
байєр CULT Fashion Group

Головний тренд сезону осінь-зима

Повернення до нульових разом із дев`яностими. Це і максі-спідниці, і спідниці, які перейшли з минулого сезону з усілякими розрізами, вирізами, підрізами як збоку, так і спереду або ззаду. Це стосується і простих спідниць із вовни, що так чудово поєднуються з дуже простим трикотажем та максі-піджаками. Або, навпаки, це спідниці-мікроміні, які варто поєднувати з максі-верхом. 

Головний «найгарячіший» бренд сезону

На мою думку, це Prada з Miu Miu, які диктують багато трендів у цьому сезоні. І звісно, бренди Jacquemus і Balenciaga.

Головна модна новина сезону

Запуск лінії Phoebe Philo, на який дуже чекаємо.

Ключовий образ сезону

Костюми у різних варіаціях. Це може бути костюм зі спідницею, в якому піджак представлений моделлю з широкою лінією плеча та спідницею звуженого силуету, трохи нижчою колін. Це може бути вірусний образ від Saint Laurent або Miu Miu — мікрошорти з об’ємним піджаком. Balenciaga, Givenchy, Jacquemus, Jil Sander мають подібний образ у своїй колекції, але представляє його по-своєму,  з особливою родзинкою.

YSLYSLMiu Miu

Miu Miu

Також актуальний у наших кліматичних широтах образ — з максі-пальто. Дуже довге, трішечки звуженого у стегнах силуету і з досить широкою лінією плеча. Шикарні варіанти є в лінійках Alessandra Rich, Stella McCartney, Jacquemus, Balenciaga, Jil Sander.

Аксесуар сезону

Краватка у всіх її проявах — одягнена на білу сорочку, червону сукню або на трикотаж. Ніхто не відміняв також прекрасний широкий об’ємний якісний шарф. Ще один цікавий аксесуар — капюшон. Причому не просто худі чи піджак з капюшоном, а боді з капюшоном або сукня.

Колір сезону

Червоний.  Він був присутній практично у всіх колекціях осінь-зима. Це може бути як червоний монохром, так і просто яскраві акценти в образі — верхній одяг, взуття, аксесуари або ж червоні колготки у поєднанні з червоним взуттям. Ще два кольори, на які варто звернути увагу, — сірий та срібло з усіма його відтінками. 

Головний принт сезону

Анімалістичний. Зебра або леопард — такі принти дуже теплі та сексуальні для осені, а також дуже зручні у використанні. 

Новий бренд, на який варто звернути увагу 

Nensi Dojaka. Бренд надихається естетикою нижньої білизни та показує у своїх колекціях сексуальні топи, боді на тонких бретелях, прозорі сукні та спідниці — все це дуже естетично й красиво. Не дивно, що Nensi Dojaka нині є номером один у списку улюблених брендів багатьох світових зірок.

Nensi Dojaka

Модний кампейн, який найбільше вразив

Acne Studio з Кайлі Дженнер, яку зняла фотографка Карлін Якобз. Кайлі позує в новій колекції деніму та демонструє сильну, впевнену в собі жінку, яка все контролює, але водночас любить себе і не боїться реалізувати власні бажання. У цьому кампейні можна простежити індивідуальність, яка носить одяг від бренду Acne.

Acne Studios

Fashion-інфлюенсер, за яким варто слідкувати

Emili Sindlev, Leandra Medin, Eleonora Carisi.

Sustainable-бренд

Stella McCartney давно на модному Олімпі та від самого початку сповідує принципи sustainability, дбаючи про захист навколишнього середовища, екофрендлі відношення до планети та всього живого. Також до sustainability-брендів можна віднести Ganni і Acne Studio.

Ольга Чайка
директорка департаменту закупівель і ритейлу ЦУМ Київ

Головний тренд сезону осінь-зима

Натуральність. Це виявляється у свідомому підході до моди, коли дедалі більше брендів роблять ставку на екологічні матеріали та стале виробництво. Стримана кольорова палітра та естетика quiet luxury, де акцент — на простоті та елегантності.

Головний «найгарячіший» бренд сезону

Особливо відзначився своєю оригінальністю та стильним рішенням бренд Prada. 

Prada 

Головна модна новина сезону

Однозначно це Vogue World 2023 у Лондоні. Грандіозне театралізоване шоу з безліччю зірок у неймовірних образах.

Ключовий образ сезону

Цього сезону це Power Shoulders look у костюмах Victoria Beckham. Елементи виразної архітектури плечей надають образу впевненості та жіночої сили.

Аксесуар сезону

Як на мене, це об’ємні шарфи. З ними можна стилізувати безліч образів та зігрітися у прохолодний осінній день. Чудові варіанти цього сезону представлені в колекції Marni.

Marni

Marni

Колір сезону

Цього сезону на подіумі переважав червоний колір. Можна сміливо вважати його головним кольором осінньо-зимового періоду.

Головний принт сезону

На мою думку, це клітина/тартан. Вони зроблять образ по-справжньому стильним і ніколи не вийдуть з моди.

Новий бренд, на який варто звернути увагу

Раджу звернути увагу на бренд Lou Lou Studio. Їх речі можуть скласти гарний базовий гардероб.

Lou Lou Studio

Модний кампейн, який найбільше вразив

Один з дивовижних кампейнів цього сезону для мене — Maison Margiela у співпраці з Pendlentonwn. Готичні та авангардні образи на ніжному фоні — дійсно нестандартне поєднання.

Fashion-інфлюенсер, за яким варто слідкувати

Особисто мені імпонує інфлюенсер з Іспанії Бланка Міро, яка надихає своїми образами.

Sustainable бренд

Stella McCartney — основоположник цього напрямку, котра щороку залишається у топі брендів, які вирізняються своїм свідомим та сталим підходом до створення колекцій.

Баїнг-команда SPAZIO & THE ICON

Головний тренд сезону осінь-зима

Відсутність трендів в їхньому традиційному розумінні. Тренди стали більш швидкоплинними,  їх інтенсивність та амплітуда значно зменшились. Це не дивує в умовах глобальної рецесії та невизначеності, а також технологічних проривів. Адже мода є дзеркалом свого часу.

Головний «найгарячіший» бренд сезону

Miu Miu, що вже другий сезон акцентує увагу на спідницях міні, прозорих тканинах та, звісно, луках «без низу». Також Prada, що крокує поруч із брендом-сестрою.

Miu Miu

Головна модна новина сезону

Відзначу кілька: смерть дизайнерки-легенди Вів’єн Вествуд; масштабні ротації в рамках люксової групи Kering — призначення нового креативного директора бренду Gucci, Сабато Де Сарно, чий дебют очікували критики та прихильники бренду; Сара Бертон покидає Alexander McQueen після 26 років плідної роботи у модному домі; перший показ Bottega Veneta під керівництвом нового креативного директора Матьє Блазі.

Ключовий образ сезону

Все ті ж образи «без низу» від Miu Miu.

Аксесуар сезону

Об‘ємний шарф. Протягом всього тижня моди бренди сміливо демонстрували різні способи, як вдало стилізувати образ з їхньою допомогою цієї зими. 

Колір сезону

Червоний. Не варто оминати увагою й базові кольори: коричневий, бордовий, сірий та бежевий.

Головний принт сезону

Анімалістичні принти — леопард, зебра, тигр.

Новий бренд, на який варто звернути увагу 

Sunflower. Базуючись на скандинавському мінімалізмі, бренд точково та гармонійно використовує цікаві принти, форми та текстури у своїх виробах. 

Sunflower

Модний кампейн, який найбільше вразив

Дарія Вербова для Gucci. Беззаперечно.

Sustainable-бренд

Французький Marine Serre та австралійський St.Agni.

Fashion-інфлюенсер, за яким варто слідкувати

Лін Слейтер. Бо в моди немає меж.

Instagram/iconaccidental

Instagram: @iconaccidental

Олена Пащенко
байєр Helen Marlen Mandarin

Головний тренд сезону осінь-зима

Для мене це так звана нормальність. Худі в парі з довгим пальто, широкі джинси та сорочка оверсайз. На перший погляд банально, але якщо ми кажемо про якісні речі, то виходить образ, який є актуальним зараз та буде таким ще багато сезонів.

The Row

The Row

Аксесуар сезону

Будь що від The Row.

Колір сезону

Чорний, червоний, жовтий, сірий.

Головний принт сезону

Драматичні зимові квіти. 

Головний «найгарячіший» бренд сезону

Courreges. Це не перша спроба відновити культовий дім, але у дизайнера Ніколаса Ді Феліче виходить справді круто.

CourregesCourreges

Головна модна новина сезону

На жаль, модні новини не були в топі у 2023. Приємно було чути про перемоги українських брендів на всесвітньо-відомих модних преміях та конкурсах. 

Ключовий образ сезону

Якісні тканини, простий в гарному сенсі крій та спокійні кольори.

Новий бренд, на який варто звернути увагу

Darkpark, B Sides — дві різні денім марки. 

Darkpark

Darkpark 

B Sides

B Sides

Модний кампейн, який найбільше вразив

Подобається повернення Дар’ї Вербової в зйомці для Gucci.

Fashion-інфлюенсер, за яким варто слідкувати

Віта Кін та Юлія Пеліпас.

Анастасія Таран
головний байєр Symbol

Головний тренд сезону осінь-зима

Галстуки на голу шию чи сорочку, і максі спідниці. Можна із жилетами.

Головний «найгарячіший» бренд сезону

Офісний стиль з пікантними вирізами та високі рукавички з тонкої чи прозорої тканини. Мені здається вони дуже додають жіночності і це виглядає сексі.

Аксесуар сезону

Осінній сезон не повинен проходити без головного убору, який доповнює образ. Наприклад, капелюхи Borsalino шикарно доповнять лук.

Borsalino

Borsalino

Колір сезону

Складно говорити про колір, коли замовляєш близько 120 марок. У кожного своя палітра, але напевно найбільше зустрічався оливковий та бежевий кольори.

Головний принт сезону

Леопард. Це класика, але цієї осені він був навіть у Valentino.

Новий бренд, на який варто звернути увагу 

Дуже модний та популярний бренд в Італії — кросівки Autry. Без перебільшення їх носить кожен третій італієць. Думаю, треба звернути на нього увагу. У них дуже багато різних моделей.

Autry

Головна модна новина сезону

Колаборація Jimmy Choo з Жан-Полем Готьє, яка вийде у жовтні.

Ключовий образ сезону

Образи з показу Valentino вважатимуться як ключовими, так і дуже комерційними.

Модний кампейн, який найбільше вразив

Дуже сподобався кампейн Casablanca під слоганом Love Against War.

Casablanca

Casablanca

Fashion-інфлюенсер, за яким варто слідкувати

Можете за мною стежити, я виставляю багато відео з шоурумів, друзі кажуть, що дуже цікаво. 

Анна Гнатко
байєр Park Avenue

Головний тренд сезону осінь-зима

Стиль 1950-х.

Головний «найгарячіший» бренд сезону

Loewe.

Головна модна новина сезону

Сабато Де Сарно — новий креативний директор Gucci.

Ключовий образ сезону

Образ з концерту Beyonce в капелюсі від Ruslan Baginskiy.

Instagram: @beyonce

Аксесуар сезону

Окуляри Celine Triomphe Metal 01.

Колір сезону

Металік, поєднання чорного+білого.

Новий бренд, на який варто звернути увагу

Gauchere.

Instagram: @Gauchere

Модний кампейн, який найбільше вразив

Креативні відео з використанням графіки і ШІ, які почав робити Jacquemus, задали новий напрям.

Fashion-інфлюенсер, за яким варто слідкувати

Leonie Hanne.

leoniehanne

Instagram: @leoniehanne

Реклама

Популярні матеріали

Шукайте свіжий випуск ELLE Decoration


10 трендових манікюрів для коротких нігтів на весну 2024 року...


Стилістка Марина Мартинів запустила платформу FÉMATCH для пошуку...


Читайте також
Популярні матеріали